Gta Sanandreas werkt niet >_< (voor pc)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Citr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Citr

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Ik heb op internet gta sanandreas gedownload..
En volgends mij moet die het doen toch,, maar hij geeft aan dat ik een cd nodig heb..
cd/dvd... dus ehm, nu moet ik 'm alsnog kopen of is daar iets tegen? zodat ik hem wel kan spelen zonder het te halen.

Koop 'm nou gewoon, 20 euro bij frs
Spel ben je weken zoet mee, dus dat is je geld dubbel en dwars waard.

Met je vraag mag ik je volgens de huisregels niet helpen:o

Koop 'm nou gewoon, 20 euro bij frs
Spel ben je weken zoet mee, dus dat is je geld dubbel en dwars waard.

Met je vraag mag ik je volgens de huisregels niet helpen:o

Hehe thanks he, naja ik had 'm op de ps2 al helemaal uitgespeeld..
Ben nu bezig met Deamon tools.. Dus naja, als dat niet lukt dan maar naar de frs. :-(

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Wat jij nodig hebt is een crack.

Als je het spel mount in daemon tools, kan je de cd verkennen alsof het een gewonen cd is. Op die cd staat een map met de naam van de uploader of gewoon met de naam Crack. Daarin staat een .exe bestand. Deze moet je kopieren en vervlgens plakken op de loakatie waar je het spel hebt geinstalleerd. Je moet dan de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Daarna zou je zonder problemen moeten kunnen spelen.

De crack en het originele bestand hebben exact dezelfde naam en de crack zorgt ervoor dat e vraag om de cd verdwijnt, je kan zo'n crack dus ook gebruiken voor originele spellen als je niet steeds wilt hannesen met de cd's.

Echter, zit er geen crack bij dit spel, dan zal je zelf op het net op zoek moeten naar een goede crack, want legaal is dat niet en wij mogen je daar niet mee helpen.

Wat jij nodig hebt is een crack.

Als je het spel mount in daemon tools, kan je de cd verkennen alsof het een gewonen cd is. Op die cd staat een map met de naam van de uploader of gewoon met de naam Crack. Daarin staat een .exe bestand. Deze moet je kopieren en vervlgens plakken op de loakatie waar je het spel hebt geinstalleerd. Je moet dan de vraag krijgen of je het bestaande bestand wilt vervangen. Daarna zou je zonder problemen moeten kunnen spelen.

De crack en het originele bestand hebben exact dezelfde naam en de crack zorgt ervoor dat e vraag om de cd verdwijnt, je kan zo'n crack dus ook gebruiken voor originele spellen als je niet steeds wilt hannesen met de cd's.

Echter, zit er geen crack bij dit spel, dan zal je zelf op het net op zoek moeten naar een goede crack, want legaal is dat niet en wij mogen je daar niet mee helpen.

Ja idd, maar ehm heb nog 1vraag die crack alles had ik al ik moest nog ff 3kleine dingen hebben, dan kon ik spelen, heb ik gedownload gelukkig kan ik nu spelen hehe.
maar ik heb zo'n mod gedownload, ennehm nu start gta niet eens meer op.
ik start hem op doe load game, hij laat tot de helft, en dan sluit die af.. :-S
heb die mod verwijderd maar blyft nog steeds zo door doen. :-S

Zal je 't spel toch weer opnieuw moeten installeren.........

Modden geeft bij GTA SA bijna altijd problemen, dus beter NIET meer doen;)

Zal je 't spel toch weer opnieuw moeten installeren.........

Modden geeft bij GTA SA bijna altijd problemen, dus beter NIET meer doen;)

Idd ik heb 'm net weer opgezocht, gelukkig gevonden hehe.
Ik ben hem nu weer aan het downloaden.
Ik weet nu hoe ik alles moet installeren.
Vanmiddag is die vast wel weer klaar, maar gelukkig was ik nog niet zover :-D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan