GTA: Stories Of Liberty City zelfde laggproblemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MennoHeld

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Mensen,

Ik kijk heel erg uit naar de GTA:Episode From Libery City die al eerder op de Xbox360 uitkwam maar aan het eind van deze maand ook eindelijk op de pc!
Aangezien GTA IV veel laggproblemen had op de PC vroeg ik me af of dit ook het geval zal zijn met GTA: Episodes from Liberty City?

Groet,
Menno

Laatst bewerkt:
Lagg problemen door je hardware bedoel je?

Voor zover ik kan zien zijn de systeem verreisten nog niet bekend. Dus er valt weinig over te zeggen nog.

Wat ik wel vind zijn discussies, men gaat er voor alsnog van uit dat de eisen zullen veranderen, mede omdat de met minimum eisen van gta iv het spel niet lekker draaide en de aanbevolen eisen het spel op low of minimun lieten draaien.

Laatst bewerkt:
Ja dat was juist het rare aan GTA IV. Als ik keek op Canirunit.com kwam ik tot ver over de recommended eisen. Maar toch had ik gigantische lagg. Ben dus benieuwd of dit ook het geval zal zijn bij GTA: Episodes From Liberty City

Als ik het geod begrijp (had er nog niet van gehoord namelijk) betreft het een uitbreiding (dlc). En die hebben over het algemeen dezelfde zo niet hogere eisen.

Ja ik weet dat het DLC is. Maar deze is dus vanaf 30 maart los verkrijgbaar op de PC.
De specs zijn echt heel gemakkelijk voor mijn pc. Weet dus niet of ze hier iets aan hebben gedaan bij Rockstar. Het is echt heel raar dat hij zo hard laggt. Nu moeten mensen niet gaan denken dat dat ik de enige ben met die problemen, maar nog veel meer mensen hebber er last van. GTA IV was zegmaar ook geflopt op de PC.

De patches schijnen een boel problemen te hebben opgelost, weet niet of je die hebt geinstalleerd.

De uitbreiding zal naar mijn idee dezelfde of hogere eisen stellen, maar tot deze uit is valt er moeilijk iets te zeggen over lagg.

Ja patches heb ik niet geinstalleerd omdat ik een offline Games For Windos Live account heb. Hopelijk zitten de resultaten van deze patches al bij de nieuwe ingebakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan