GTA V Online?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Hoi iedereen,

Ik probeer de laatste tijd gta v online te spelen. Nou werkt dit wel maar doordat de cloud niet beschikbaar is wordt het niet opgeslagen. Nu heb ik gelezen dat het probleem wel binnenkort opgelost gaat worden. Maar ik heb van verschillende mensen gehoord/gelezen dat het over een week is, over 2 weken of over 1 maand. Dus ik weet het nu ook niet meer. Ik wil graag online spelen zonder iedere keer opnieuw te hoeven beginnen. Weet iemand wanneer het probleem (ongeveer) opgelost zal worden?

Alvast bedankt!

Hemm dat is vreemd,

Ik kan wel gewoon de hele week al online zonder problemen.
Op welk console speel je?

Ik speel op de xbox 360 slim.
Volgens de site moet je terug naar story mode en weer online als de cloud weer werkt. Maar bij mij is het nog niet voorgekomen dat de cloud werkt en is er dus denk ik nog niks opgeslagen.

EDIT!:
ben ff verder gaan zoeken op de support site van rockstar. Nu ben ik dit tegen gekomen:
http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200287593-Gta-cloud-servers-always-unavailable-for-me-
Dit werkt voor mij tot nu toe nog wel. Dus zou iemand het probleem ook hebben, probeer dan dit.

Laatst bewerkt:
Als het weer niet werkt, moet jeje DSN veranderen. Ff op Google zoeken hoe dit moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan