GTA V PC loopt vast bij menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

AJAXFAN2012

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2014
Hallo,

Ik heb sinds vandaag GTA V voor de PC.
Maar als ik dan op Esc (escape) druk om het menu te openen loopt de game vast en reageert niet meer.
wat kan ik hier tegen kunnen doen?

M.V.G

Dio

Bij de Xbox versie kon je dit soort problemen oplossen door de DNS-instellingen van je netwerk aan te passen. Ik weet niet of het voor de pc versie ook werkt.
Op de Xbox moest je de primaire instelling dan op 8.8.8.8 zetten en de secundaire op 8.8.4.4.

het kan zijn dat je computer de game misschien niet aan kan en dat hij daarom vast loopt. GTA 4 was al een bom voor een computer, laat staan GTA 5 :P ook kan het zijn dat er iets niet helemaal goed is gegaan tijdens de installatie. je kan (op windows 7 dan, weet het niet voor windows 8 of mac) altijd naar de launcher gaan en dan rechts klikken op het icoontje en dan op ''compatibiliteitsproblemen oplossen'' klikken. dus als je bijvoorbeeld je launcher op het bureaublad hebt staan, klik je rechts op het foldertje en dan ga je naar ''compatibiliteitsproblemen oplossen''. en anders kan je proberen de game opnieuw te installeren. want als ik het zo hoor, denk ik niet dat je echt veel progressie hebt kunnen maken in het spel vanwege dit probleem, dus dan zal de save-file niet erg belangrijk zijn. zo WEL, dan moet je de save-file vinden en die dan uit je ''GTA V'' mapje slepen en ergens tijdelijk plaatsen, en als je de game hebt geïnstalleerd, kun je hem weer terug plaatsen. dan zou hij moeten zeggen ''er is al een bestand met de zelfde naam'', klik dan op ''verplaatsen en vervangen'' hoop dat het een beetje helpt ik heb pijn in mn polsen van het typen :P :P (grapje hé)

MVG Fabian Visser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan