gta vc - Dildo dodo

Status
Niet open voor verdere reacties.
soort van je moet folders rondbrengen als je vliegt. tis niet echt een helicopter meer een vliegende boot

Ow, die!, de missie op dat eiland, van de film ''fabriek'' (ben even het woord kwijt.), die is toch niet zo moeilijk, je moet gewoon goed oefenen..

nee echt geen zin man:P kan iemand aub doen ik haat die missie echt:evil:

Ik zal hem vanavond even voor je doen, maar dan moet ik straks eerst weer GTA installeren. Dus het duurt nog wel eventjes. Als je trouwens niet wilt wachten kan je ook hier kijken, maar dat moet je dan even zeggen, want anders doe ik hem voor niets: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=34439 Daar kan je "kant-en-klare" savegames downloaden.

Laatst bewerkt:
thanks man maar ik donwload liever geen savegame weetje anders moet ik zo ook nog andere missies doen van taxi dat ik allang gedaan heb enzo maar heb liever dat jij het doet:P in iedergeval bedankt he :)

Missie: Dildo Dodo
Beloning: $2000
Overige informatie: Heb nog een Uzi en een Pistol gepakt, altijd handig om bij je te hebben, aangezien je geen wapens had. Verder geen cheats en/of mods gebruikt! Veel plezier verder in GTA Vice City.:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan