GTA VC probs

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Als ik GTA VC opstart, krijg ik een heel vaag menu, met lompe letters in zwart wit, een muiscursor die niet beweegt, een raare knipperende bende... enzovoort. Als ik wil afsluiten door contr. alt. del. dan loopt de computer vast. Ik heb 'm gepatched naar 1.1, en heb de laatste drivers en DX9.

Ondersteund jou Videokaart wel DirectX 9?

Ondersteund je Videokaart wel DirectX 9.0?
Dat moet je eerst opzoeken!

Ik heb zelf ook GTA Vice City.
En ik heb ook DirectX 9.0
En mijn GTA Vice City werkt perfect!

Maar het kan er ook aan liggen dat je niet de nieuwste Videokaart Drivers hebt gedownload.

slk300
:cool: :thumb:

Re: Ondersteund jou Videokaart wel DirectX 9?

Geplaatst door slk300
Maar het kan er ook aan liggen dat je niet de nieuwste Videokaart Drivers hebt gedownload.

Lezen is ook een kunst :S

En ja hij onderstuend dx9 volledig

Als je zonder de patch geen problemen en je hebt het oude gta-vc.exe bestand nog moet je die gewoon terugzetten. Heb je die niet gebackupt dan zul je dat bestand van iemand anders moeten regelen of de no-cd crack van internet af moeten halen want die staat gelijk aan versie 1.0 maar dan ben je de cd niet meer nodig.

Geplaatst door DICE3
Als je zonder de patch geen problemen en je hebt het oude gta-vc.exe bestand nog moet je die gewoon terugzetten. Heb je die niet gebackupt dan zul je dat bestand van iemand anders moeten regelen of de no-cd crack van internet af moeten halen want die staat gelijk aan versie 1.0 maar dan ben je de cd niet meer nodig.

zonder patch deed ie het ook nie x_x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan