GTA Vice City crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

~gijluiaard~

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2003
Hallo,
Ik heb Vice City geïnstalleerd en het gespeeld. Het werkt allemaal wel, maar op een gegeven moment crasht het spel. Het beeld staat stil en het geluid wat op dat moment speelt wordt steeds herhaald. Manual rebooten is de enige manier om eraf te komen. Toen zei de PC een na het rebooten dat het aan de videokaart lag. Het is een NVIDIA Geforce 4 420 (of 440) MX. Het spel gaat wel soepel. Heb ook al een patch proberen te installeren, maar die herkent het bestand niet?
Bedankt,
Philip

EDIT: Bij het opstarten van het spel geeft hij ook nog een error. Iets van DDRAW.dll en dan nog iets.

Laatst bewerkt:
Geachte,

DDRAW.dll is een onderdeel van DirectX. Probeer met een windows update de laatste DirectX te downloaden en te installeren. En eventueel een update van de driver van je videokaart.

Ik heb nu de nieuwste DirectX gedownload en de melding aan het begin van het spel is weg, maar hij loopt nog steeds vast. (al kan de PC nu zichzelf wel opnieuw opstarten).

Er is trouwens wel een nieuwe driver voor mijn nvidia kaart, dus die ga ik even downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan