GTA Vice City foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Hallo, Ik heb een probleem met gta vice city. nl als ik het wil verwijderen krijg ik deze foutmelding. Ik kan er niks meer mee beginnen. De vorige keer dat ik dit probleem had. Heb ik systeemherstel gebruikt. Maar dat is nu geen ptie meer. (verkeerde Backuppunten). Weet iemand hoe ik vice city nu kan verwijderen. Het is een legale versie

Alvast bedankt

Bijlagen

• vice city foutmelding.jpg
    vice city foutmelding.jpg
    33,6 KB · Weergaven: 75
heb je een geripte versie ???
en heb je windows sp1 der al op??

hmm oke .. je pc voldoet ook aan alle eisen???
heb je al eens een update (weet niet of het bestaat) voor gta vice al gedownlaod?? en anders moet je de nieuwe moederbord drivers downloaden en instaleren... dat kan een boel problemen verhelpen...

je kan ook eerst gta 4 ff er af halen ... dan de moederbord drivers ,videokaart drivers, soundkaart drivers es downloaden daar kan het probleem ook in zitten ... maar op het plaatje staat een foutmelding dan er nog een andere setup actief was dus ...instaleer hem daarna ''nadat je de drivers geinstaleerd heb '' dus installeer gta 4 en instaleer hem full !!

veel suc6

kan je hem ook niet verwijderen via Configuratiescherm > Software ???

ik heb met een ander spel ook een foutmelding gekregen en via deze weg wilde het wel :D

kan je hem ook niet verwijderen via Configuratiescherm > Software ???

Heb ik ook al gedaan.

Het probleem is eigenlijk nog ietsje vreemder. Ik heb het spel al n maand ofzo en in het begin kon ik hem er wel gewoon van af halen (een paar dingetjes fout gedaan met Mods installeren) Nu vind ik het spel saai en wil het eraf hebben. en nu wil het niet meer.

probeer het programma ace utilities es em het er af te gooien .. wekt bij mij altijd :)

hee bedankt, Relaxed programma. Met behulp van dit programma is het gelukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan