GTA Vice City | Geen beeld na intro

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb GTA Vice City op mijn laptop geïnstalleerd. Maar als ik het spel opstart krijg ik eerst twee filmpjes met daarin info over de makers, en daarna een zwart beeld en een geluid. Dit geluid is onderdeel van het spel, maar zonder beeld speelt het heel lastig. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt...

Heb jij je Vice City legaal of illigaal.. Illigaal : Even andere crack zoeken. Hier mogen we je niet bij helpen.

Legaal:

Installeer het spel eens opnieuw.

Heb jij je Vice City legaal of illigaal.. Illigaal : Even andere crack zoeken. Hier mogen we je niet bij helpen.

Legaal:

Installeer het spel eens opnieuw.

Ik heb hem legaal, en heb hem al meerdere malen geherinstalleerd. Ik ga nu de patch even downloaden, en als het lukt horen jullie het wel...

Helaas heeft de patch ook niet geholpen. Ik heb ook al geprobeerd in alle compatibiliteitsmodes, ook dat mocht niet baten. Ik draai overigens Windows XP, en mijn systeem moet Vice City echt wel aankunnen, sterker nog, ik had hem al eerder aan het draaien, op SP2 weliswaar.

Heeft er nog iemand een suggestie...

kijk ff wat voor onderdelen je hebt (hoeveel Ghz processor) enz. misschien is GTA vice city niet geschikt om te spelen op een laptop. zoiezo raad ik gamen op een laptop af, een desktop is veel krachtiger en je kunt er veel beter mee gamen + dat je er veel makkelijker aan kan sleutelen. je kunt er veel makkelijker andere kaarten enz in zetten. kijk ook ff naar de systeemvereisten (weet niet zeker of deze bron klopt) een laptop is gemaakt voor werk zoals office enz niet voor games.

Minimale systeemeisen:

800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU
128 MB RAM
32 MB videokaart
8X CD-ROM/DVD speler
DirectX 9.0 compatible geluidskaart
915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)
Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP
DirectX 9.0 of hoger

Als je dit niet op je laptop hebt kun je wel de filmpjes kijken maar kan de laptop het spel niet aan. als je nog problemen of vragen hebt stuur ff een PB

kijk ff wat voor onderdelen je hebt (hoeveel Ghz processor) enz. misschien is GTA vice city niet geschikt om te spelen op een laptop. zoiezo raad ik gamen op een laptop af, een desktop is veel krachtiger en je kunt er veel beter mee gamen + dat je er veel makkelijker aan kan sleutelen. je kunt er veel makkelijker andere kaarten enz in zetten. kijk ook ff naar de systeemvereisten (weet niet zeker of deze bron klopt) een laptop is gemaakt voor werk zoals office enz niet voor games.

Minimale systeemeisen:

800 Mhz Intel Pentium III of 800 Mhz AMD Athlon of 1,2 Ghz Intel Celeron of 1,2 Ghz AMD Duron CPU
128 MB RAM
32 MB videokaart
8X CD-ROM/DVD speler
DirectX 9.0 compatible geluidskaart
915 MB vrije hardeschijfruimte (+ 635 MB als je videokaart geen DirectX texture compressie ondersteund)
Windows 98, 98 SE, ME, 2000 of XP
DirectX 9.0 of hoger

Als je dit niet op je laptop hebt kun je wel de filmpjes kijken maar kan de laptop het spel niet aan. als je nog problemen of vragen hebt stuur ff een PB

Ik heb hem al eerder aan de praat gekregen op mijn beestje, maar toen had ik nog Direct.X 9 en service pack 2

Het zou kunnen zijn dat de download niet goed is. probeer alles eraf te halen (incl setup) en download opnieuw. Als er tijdens een download een bestand beschadigd is kan het zijn dat het hierdoor komt. als dit nog niet lukt moet je maar ff posten.

w8 eens even, je zei
maar toen had ik nog Direct.X 9 en service pack 2
er zijn spellen die alleen werken (gemaakt zijn voor) service pack 2 dit zijn meestal oudere games (zoals GTA VC).

Oplossing:

Zorg dat je service pack 2 weer krijgt.

Ah, dan laat maar zitten, 'k speel wel andere spelletjes (op me ps3). De vraag is hierbij opgelost.

Ah, dan laat maar zitten, 'k speel wel andere spelletjes (op me ps3). De vraag is hierbij opgelost.

OK graag gedaan kun je dan wel ff de topic op soved zetten, anders lezen andere helpers het topic namelijk voor niets!!

Suc6 he:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan