GTA Vice City Geluidsopstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Hallo, Na een herinstallatie van mijn pc blijft als ik GTA Vice City start mijn geluidsopstelling niet staan. Hij springt van 5.1 naar surround luidsprekers. Soms krijg ik het wel goed als ik via alt tab naar windows ga en dan alles weer goed aanvink. Maar dit werkt lang niet altijd. Hoe kan dit, en beter nog hoe krijg ik dit weer goed. Voor alle duidelijkheid, het werkte erst wel goed, maar na een herinstallatie dus niet meer.

Systeem specs
P4 2,53
Sblaster Live 5.1
Windows XP Home Edition + laatste drivers geinstalleerd.

IN GTA blijft de opstelling niet bewaard of in Windows zelf? (omdat je het hebt over ALT=Tab)

Nou, in Windows zelf niet, Het gaat zo: Ik start het spel, de intro's zijn wel gewoon goed (dus met 5.1 geluid) en dan in het hoofdmenu verandert na ong. 3sec. de geluidsopstelling dus van 5.1 naar surround (ik krijg dan geen geluid meer uit mijn subwoofer en middelste speaker) dus het geluid klinkt dan heel zielig. Ik heb bij gta ook alles goed staan. De hardware staat via autodetect goed. en more than 2 speakers staat aangevinkt. Als ik in Windows via Alt-tab de geluidsopstelling weer terug verander werkt het meestal weer goed. (maar lang niet altijd) Ik vind het zelf een nogal vreemd probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan