Gta Vice City...helicopter???

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Hallo allemaal ik heb bijna Vice city uit gespeeld maar wat ik niet snap ik dat de helicopter op het grote huis
(v) Dat die soms verdwijnt. Soms staat die er en soms is die weg??? wat moer ik doen om hem te houden

Misschien vliegt de rijke meneer in zijn grote huis soms wel eens zelf met zijn helecopter?! Kweet het niet, maar dat zou kunnen!
Mouze.

Even meer uitleg. Je hebt een groot huis gekocht en de helicopter staat er soms wel en soms niet. Als de politite achter je aanzit staat die er zowie zo nie

Je heb eerst een werkgever.....die moet je op vermoorden en als je hem heb vermoord is dat huis van jouw. Je krijgt dan je eigen mannen enz. Je kan daar ook opslaan enz. Hij staat op een klein eilandje. En als ik soms naar boven gaat dan is de helicopter er gewoon en soms niet heel vreemd. michel

helicopter in vice city

dus mensen
ik weet ook nie oe da da komt da da helicopter op die villa van diaz er soms wel en soms nie staat.
ik weet ook als je de hyman condo koopt dat hij daar ook soms nie staat. en op het politiebureau soms ook nie. da is gewoon het spel denk ik
of wel gebruik je hem gewoon te veel

sluysen

idd bij hyman condo staat hij er ook niet altijd. Maar wel bedankt allemaal. Greetz Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan