GTA Vice City multiplayer in GTA Tournament 0.2a

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Zowel Grand Theft Auto 3 als Vice City werden door pers en gamers positief ontvangen, grootste minpunt was echter het ontbreken van een multiplayer optie. Gelukkig verschenen er al snel fanatieke hobbyisten die hier verandering in wilde brengen. Een van de multiplayer mods voor Vice City is GTA Tournament en onlangs is versie 0.2a uitgekomen.

You know that this isn't version 1.0 so don't be that sad if not all works but tell us when you have an Error or something unusual happens, so in GTAT VC 1.0 it will be really great.

Versie 0.2a kun je op hier downloaden:
http://www.gtat.org/downloads.html
Tevens kun je op de pagina van GTA Tournament een filmpje vinden van versie 0.2a in actie.

small1058816504_0.jpg

(bron: http://www.gamer.nl/nieuws/18476)
---------------------------------------------

Have fun.

Dit keer met of zonder voertuigen?

Maarja, heb gta niet meer op mijn computer staan, helaas :D

Geplaatst door Smartguy
Dit keer met of zonder voertuigen?

Maarja, heb gta niet meer op mijn computer staan, helaas :D

Op et plaatje zie ik voertuigen. Maar je ziet geen verschillende auto's langs de kant staan om te jatten geloof ik.

Bij mij zie ik geen servers. Firewall is uit en GTA:VC start correct. Met de vorige versie had ik dit ook al. :rolleyes:

Wat staat er aan de recherkant van het clientprogramma bij jullie dan?

Inmiddels lijkt e.e.a. te werken op één van de twee PC's. De andere aanwezige personen bewegen nog niet, Maar er staan servers. Patch 1.1 hebben we inmiddels al wel geïnstalleerd. Misschien dat dat scheelt.

ik heb die patch en die multiplayer gedownload maar wat moet ik nu doen ??

krijg de melding dat ik VC moet starten , die ik dan vervolgens ook start !
als ik dan wil connecten krijg ik weer de melding dat VC gestart moet worden terwijl hij in me taakbalk staat !!!

wat doe ik fout ???
op het moment dat ik het probeerde zag ik 5 servers online .

Ik heb hem er inmiddels weer afgegooid. Ik wacht wel op een nieuwere versie. Het werkt hier nog niet echt lekker. Heb je de client setup wel in de map geïnstalleerd waar het spel ook staat? Als je de multiplayer opstart moet je van daar uit het spel starten. Als het goed verloopt moet je via Alt-Tab terug gaan naar de multiplayer tool en op refresh klikken. Als er dan een server is (is hier af en toe) dan kan je die selecteren en op Connect klikken. Dan zou het moeten werken. Helaas wordt hier de verbinding nogal eens verbroken. Niet cheaten, want dan wordt je er uit gekickt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan