GTA Vice City (PC) werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Beste Mensen,

Ik heb afgelopen dagen GTA Vice City Multiplayer geinstalleerd. Alleen dat werkte niet. Toen ik vandaag de normale GTA Vice City wou spelen werkte het niet. Het beeld bleef de heletijd zwart toen ik het spel opstarte. Ik heb hem ook al is opnieuw geinstalleerd net en het probleem gaat niet weg!. Ik heb net ook me hele PC opnieuw geinstalleerd en is helemaaal weer schoon dus ik heb geen zin om het nog een keer te doen. Ik wil het spel gewoon weer kunnen spelen. Wat moet ik doen?:confused:

heb je hem wel eerst verwijderd +alle instellingen voordat je hem opnieuw geintsalleerd hebt?

heb je hem wel eerst verwijderd +alle instellingen voordat je hem opnieuw geintsalleerd hebt?

Jep, Alleen niet alles gaat weg van GTA uit de mappen.

Ik heb als volgend gedaan:

Start -> Alle Programma's -> Rockstar Games -> Grand Theft Auto Vice City -> Uninstall GTA Vice City.

Toen dat klaar was heb ik nog is alle mappen en zooi verwijdert uit de directory map van rockstar games. Toen heb ik me pc opnieuw gestart en hem weer opnieuw geinstalleerd. Toen het klaar was kreeg ik weer hetzelfde gezeik. :(

hmmm vreemd!

wat ik zou doen is nog even de videokaart driver opnieuw installeren, maar aan de andere kant daar heb je zeker niks aan gewijzigd?

anders zou ik het ook niet weten.

Ga eens naar Star -> Mijn documenten. Kijk of er nog een map is die GTA Vice City of iets als dat heet.

Zo ja, uninstalleer Vice City en gooi die hele map weg.
Dan weer opnieuw installeren.

En zoals ScorpionX al zei, download even de nieuwste drivers.

Ik heb het nog eens herhaald om hem te uninstalleren. maar dit keer heb ik er echt alles af gegooit van Vice city enzo. En toch blijf ik hetzelfde houden. Kan het zijn dat ik ooit is een patch ofzo gedownload heb dat ie het daarom niet doet? Ik weet niet echt hoe ik me videokaart moet opnieuw installeren. Dus daar zit ik ook liever niet aan!. Of bestaat er misschien een patch dat ie het wel doet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan