GTA Vice City Races

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freaky Legend

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Hey mensen...
Ik ben alweer een tijdje GTAVC aan 't spelen en nu heb ik een autozaak gekocht (die in de buurt van 't vliegveld) en als je dan in die paarse cirkel gaat staan zie je de routes van een aantal races..
Maar nou is mijn vraag (waarop 't antwoord denk ik makkelijk zal zijn).. waar starten die races?? :confused: ik kan 't nergens vinden hoor.. owja.. en de auto's die ze willen.. hoe of waar kun je die krijgen??

Alvast bedankt :thumb:

als je in die cirkel gaat staan krijg je een kaartje te zien en dan moet je op shift drukken dan komt er in de map een paars vierkantje te staan en daar moet je dan heen en naast de andere auto's plaats nemen.

ik ben er ook nog niet uit welke auto's ze wel willen aannemen.

Geplaatst door erikbosman

ik ben er ook nog niet uit welke auto's ze wel willen aannemen.
de auto's die ze aannemen staan op het bordje rechts van de garage en als je een gevonden hebt rij hem dan gewoon in de garage

en voor de race druk op schift en dan loopt ge maar achter een snelle karre en rijd ge naar het paars vierkantje zoals ericbosman al zei

Geplaatst door Freaky Legend
.. owja.. en de auto's die ze willen.. hoe of waar kun je die krijgen??

de meeste auto's rijden door de hele stad en sommige in bepaalde wijken .
kijk ff naar deze link er staan een aantal auto's tussen die je nodig hebt .

http://www.cheatnow.nl/index.php?display=cheat&id=744

en voor een snelle auto die je wilt voor die race's raad ik je aan om eerst de auto's te brengen die ze willen .
voor elke list die je afwerkt krijg je een auto in je showroom en ook een race auto ;)

succes

Laatst bewerkt:
TIP ; als je graag een race wilt rijden .

elke dag om 20.00 uur gaat de voordeur van het stadion open (bovenaan de trap) .

er zijn volgens mij 3 soorten race's .

kijk maar ff ;)

Geplaatst door realmitch
TIP ; als je graag een race wilt rijden .

elke dag om 20.00 uur gaat de voordeur van het stadion open (bovenaan de trap) .

er zijn volgens mij 3 soorten race's .

kijk maar ff ;)

Eey vet!
Alleen wanneer is het 20:00 uur?
Ik ben daar al 100x gaan zoeken naar een ingang want steeds zag ik zo'n bord met Tonight Dragracing (of zoiets) maar geen succes.

Geplaatst door Smartguy

Eey vet!
Alleen wanneer is het 20:00 uur?
Ik ben daar al 100x gaan zoeken naar een ingang want steeds zag ik zo'n bord met Tonight Dragracing (of zoiets) maar geen succes.

rechts bovenin je beeld staat de tijd wat het op dat moment is .
er staat volgens mij 3 regels en de bovenste moet je hebben .

de ingang .
loop / rij alle trappen (voorkant) op en dan zie je 3 dichte deuren .
de middelste gaat om 20.00 open en de race die je dan moet rijden kan je boven de ingang zien .

alleen 1 ding is balen :( , als je een race daar hebt gereden en je wilt er nog 1 rijden moet je wachten tot de volgende dag :confused:

succes en have fun ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan