Gta vice city stottert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flexie

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Hallo,

ik heb voorheen altijd normaal gta vice city kunnen spelen ( op de pc ).

maar ik wou hem weer is gaan spelen alleen hij stottert nu ? :confused:

ook al heb ik heb hem op de laagste grapichs staan doet hij het nog steeds? waar kan dit aan liggen ?

ik heb dit in mijn pc:

AMD Athlon(tm) XP 2500+
Kloksnelheid: 1.83 GHz, 512MB
NVIDIA GeForce FX 5200

verder nog wat weten ? ik kan alleen dit vinden, weet neit meer waar ik alle andere dingen kan vinden wat er in me pc zit.
"
Grreezzzz...

Nou, het kan zo zijn, dat je computer te vol staat om het spel goed te kunnen spelen.
Je kan bijvoorbeeld kijken of er wat extra's afkan, dit kan het probleem verhelpen.

Als het mogelijk mocht zijn, en je denkt dat de videokaart niet meer goed is, kun je altijd een andere proberen. Tenzij je laptop hebt of het onboard is. :thumb:

ik heb aleen dit spel erop staan, verder bijna niks.

er staan ook geen progamma's ofzo open.

iemand anders nog tips ?

WELKOM OP HELPMIJ

De vorige tip is ook een tip die nergens op slaat.

Hoe is met de drivers van je videokaart?
Heb je(omdat je voorheen wel goed kon spelen)wijzingen gedaan in je pc?
Bijv je OS opnieuw geinstalleerd??

CD kan misschien een beetje beschadigd zijn .. of je videokaart dan misschien niet helemaal goed meer. Wacht nog maar even af tot iemand anders reageert .. da's het beste. :)

En Frank, ik beschouw dat als een negatief item tegen mij, ik geef alleen een tip en dat heeft bij een ander persoon wel geholpen.

Negatief is te zwaar gezegd.

Hoe vol een pc staat zou niet mogen uitmaken in de zin dat ie niet speelbaar zou zijn.
Wel als er tijdens het spelen op de achtergrond veel onnodige "items" meedraaien.Das dus een andere benadering.....

Oké, goed. Dan wachten we even op het antwoord af.
Maar ja, je hebt gelijk, het kan altijd aan de drivers liggen .. ;)

WELKOM OP HELPMIJ

De vorige tip is ook een tip die nergens op slaat.

Hoe is met de drivers van je videokaart?
Heb je(omdat je voorheen wel goed kon spelen)wijzingen gedaan in je pc?
Bijv je OS opnieuw geinstalleerd??

Ja, ik heb me pc geformateerd en alles opnieuw geinstalleerd omdat er een virus op zat die er niet meer af kon.

hoe kan ik zien of me drivers goed zijn?

en op me CD'tjes zaten krasjes, dus heb opnieuw gedownload en doet het nog steeds.

nog uitroeptekens oid in apparaatbeheer??

Rechtermuisklik op "deze computer"-eigenschappen-hardware-apparaatbeheer

Ram

Het kan zijn dat je Ram geheugen te laag ligt, dan zou je kunnen proberen om nieuwe te plaatsen. Of dat je idd te veel programma's geïnstalleerd hebt, probeef die dan te verwijderen of als je ze echt niet kwijt wil kun je misschien een interne harddisk kopen (voor 70 EUR heb je al 3/4 terrabite). Probeer ook eens je registery te scannen er zitten altijd wel wat fouten in, een die ik gebruikt heb (gratis, virusvrij en goed) is IOBIT advanced systemcare downloaden? klik hier. Als je verder nog problemen of vragen hebt stuur ff een PB

Het kan zijn dat je Ram geheugen te laag ligt, dan zou je kunnen proberen om nieuwe te plaatsen. Of dat je idd te veel programma's geïnstalleerd hebt, probeef die dan te verwijderen of als je ze echt niet kwijt wil kun je misschien een interne harddisk kopen (voor 70 EUR heb je al 3/4 terrabite). Probeer ook eens je registery te scannen er zitten altijd wel wat fouten in, een die ik gebruikt heb (gratis, virusvrij en goed) is IOBIT advanced systemcare downloaden? klik hier. Als je verder nog problemen of vragen hebt stuur ff een PB

Ik heb het progamma gedownload en laten scannen, en dit had hij gevonden:

Spyware 21 problemen gevonden.

Register 442 problemen gevonden.

Privacy 610 problemen gevonden.

Junk 184,13 MB bestanden gevonden.

Dit is allemaal verwijderd, dus kijken of Gta Vice City het goed weer deed... maar hij doet nog steeds het zelfde :confused:

oke dan is dat het in ieder geval niet, kijk eens wat er gebeurt als je de resolutie aanpast het hoogste is het mooiste maar als je computer het niet aankan gaat hij stotteren. Als je de resolutie laag zet wordt het wel iets minder mooi maar dan kan hij het waarschijnlijk wel aan. Heb ik zelf ook gehad met Crysis

oke dan is dat het in ieder geval niet, kijk eens wat er gebeurt als je de resolutie aanpast het hoogste is het mooiste maar als je computer het niet aankan gaat hij stotteren. Als je de resolutie laag zet wordt het wel iets minder mooi maar dan kan hij het waarschijnlijk wel aan. Heb ik zelf ook gehad met Crysis

al gedaan. bij hoog gaat hij nog meer stotteren en bij z'n alles laagste stottert hij minder maar nog steeds.

dat probleem had ik vroeger ook.
Druk eens CTRL+ALT+DEL en ga dan naar processen en probeer daar eens zo veel mogelijk af te sluiten, daarna werkt GTA: VC bij mij altijd perfect!
Succes:thumb:

Als je hem vroeger wel kon spelen op dezelfde pc raad je aan om je pc helemaal schoon te maken. Daar bedoel ik mee, alles weg gooien wat je niet vaak gebruikt, op virussen controleren, spyware controleren. Als je dat allemaal hebt gedaan moet je je pc defragmenteren. Dit kan lang duren. Werkt het dan nog slecht, kijk dan voor windows updates en voor hardware updates.
Als het dan nog niet gelukt is moet je misschien wat meer geheugen toevoegen.

Als dit allemaal niet werkt is je pc denk ik stervende.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan