gta vice city systeemeisen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Berichten
436
Hallo allemaal!

Ik overweeg om vice city te gaan kopen maar ik wil eerst weten hoeveel mb het groot is en wat voor een videokaart etc ik nodig heb.

P.S. ik heb een pentium 1 processor ( 233 mhz)

dude90
 
Geplaatst door dude90
Hallo allemaal!

Ik overweeg om vice city te gaan kopen maar ik wil eerst weten hoeveel mb het groot is en wat voor een videokaart etc ik nodig heb.

P.S. ik heb een pentium 1 processor ( 233 mhz)

dude90

Dan kan ik je nu al mededelen dat dat niet gaat lukken.

Mininaal moet je een 700Mhz, 128/256mb ram en een 32mb videokaart hebben.
 
Ook niet. Systeemeisen zijn vrijwel hetzelfde omdat beide spellen op dezelfde engine lopen.
 
Geplaatst door dude90
Hallo allemaal!

Ik overweeg om vice city te gaan kopen maar ik wil eerst weten hoeveel mb het groot is en wat voor een videokaart etc ik nodig heb.

P.S. ik heb een pentium 1 processor ( 233 mhz)

dude90


hahahaha... (sorry... kon het niet laten)
 
Geplaatst door Muurhond
Ook niet. Systeemeisen zijn vrijwel hetzelfde omdat beide spellen op dezelfde engine lopen.

Gta3 loopt hier sloomer als Vice city. De engine van Vice City is wel enorm opgekrikt en loopt nu stukken sloomer maar ij loopt niet op een pentuim 1. Dit spel loopt bij mij prima op een

Pentuim 3 667 mhz
(overgeclokte) Niveada tnt 2 pro
128 mb ram
windows 98

Dt systeem (of vergelikbaar) kun je in verschillende winkels kopen en is daar niet alteduur.

@ gebruiker62
Waar slaat dit nouw weer op? Niet iedereen heeft de snelste pc die der is, ik heb hier ook nog een pentuim 1 staan die prima te gebruiken is voor netwerk gamez (red alret) Als je niks zinnigs te posten hebt post dan niet.
 
GTA3 en GTA:Vice City lopen op dezelfde engine.

Dat GTA3 moeilijker loopt, komt omdat er een GTA3 een engine-bug zit. (is te simpel geport naar de pc)

GTA:VC loopt dus op dezelfde engine als GTA3, alleen de bugs zijn eruit gehaald waardoor et soepeler loopt. Ook zijn er meer dingen van de grond af aan opnieuw opgebouwd, speciaal voor de pc-versie. Men wou niet weer et risico lopen dat de boel net zo bagger zou gaan lopen als in GTA3 het geval was.
 
Geplaatst door gebruiker62



hahahaha... (sorry... kon het niet laten)



pentium 4 3,06 g
512mb ddr ram
ati radeon 7900 pro 128mb
120g schijf
52xcd-rom
48xcdrw
chello internet
windows xp pro
 
Ophouden met dat geflame nu. Nu weten we et wel. (geldt voor gebruiker62 en TonyMontana ede)
 
Geplaatst door Muurhond
Ophouden met dat geflame nu. Nu weten we et wel. (geldt voor gebruiker62 en TonyMontana ede)



oke baas sorry maar ik kon het gewoon niet hebben dat hij hem uitlachte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan