GTA Vice City

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dr. Einstein

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2004
Hoi,

Ik heb een vraag over GTA Vice City en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden.
Wie heeft ook het spel en zou mij kunnen helpen bij de volgende vraag: Ik kom niet verder met het spel maar wil ik dat wel dan moet ik gebouwen kopen maar het probleem is dat ik niets meer kan vinden om te kopen wie kan mij daar bij helpen om er een paar te vinden/er een paar noemen.

Alvast bedankt.

Dr. Einstein.

Laatst bewerkt:
Grootte

Ik krijg niet alles op mijn beeldscherm hoe kan dat hoe krijg ik hem groter zodat ik alles kan zien.
Maar ik vind het een goede alvast bedankt.

Groeten Dr. Einstein.

Re: Grootte

Geplaatst door Dr. Einstein
Ik krijg niet alles op mijn beeldscherm hoe kan dat hoe krijg ik hem groter zodat ik alles kan zien.
Maar ik vind het een goede alvast bedankt.

Groeten Dr. Einstein.
Je ziet rechtsonderin een kaartje ... daar moet je met de muis op klikken (in het vierkantje) en dan bewegen, dan zie je de andere delen van de kaart :thumb:

Bedankt

oke heel erg bedankt ik zal kijken of ik er wat mee kan want ik had 52% uitgespeeld en dacht dat kan niet goed zijn maar ik ga nu kijken of ik er wat mee kan oke.
Ik heb ook codes hiervoor maar dat zijn allemaal dezelfde(heb al een paar keer deze ~25 codes maar weet je toevallig nog andere????)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan