Gta zonder cd/dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn098

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Berichten
341
hallo

ik heb gta iv gekocht maar ik wil deze graag zonder cd kunnen gebruiken hoe kan dit ?
 
Is er bij de instal optie geen mogelijkheid deze geheel op je hd te instaleren, dan heb je geen cd meer nodig.

Een andere manier is er wel maar die gaan we je hier niet aanbieden.
 
nee sorry dit is de enige manier kan ik niet gw de cd kopiëren of werkt die dan niet
 
DE exe downloaden Sireus zoek naar de exe van hetspel en je program files en dan download je het van internet
 
Wat ik vroeger wel eens deed was een iso van de cd/dvd maken en dan afspelen met behulp van deamon tools.
Deamon tools maakte vervolgens een virtuele dvd drive aan op je computer.
Je kon ook meerdere virtuele drives aanmaken.
 
*knip*

t is een beetje een rare site maar dat is een nocd crack zoals dat heet

Bekijk youtube voor dit soort dingen! erg handig zoek op Gta IV No cd crack
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Laurensnerd: Zou jij de huisregels weer eens willen lezen. En dan met name betrekking hebben op het plaatsen van warez.
 
@Frankwannet. Volgens mij heeft TS het spel gekocht en er worden geen warez aangeboden. Nocd cracks zijn in nederland een beetje juridisch grijs gebied voor zover mij bekend, maar ook niet illegaal. En daarnaast is het superirritant dat je met een 1TB schijf in je laptop nog steeds als een volleerd DJ CD's moet meezeulen om een spel te kunnen spelen. Tis verdorie 2012.
 
Vooralsnog kiezen wij (Helpmij.nl) om dit soort links niet toetestaan. Ook niet omdat op betreffende pagina nog meer te vinden was wat hier niet thuishoort.
 
Ik had de link niet gevolgd, ging af op de omschrijving van wat er te vinden was.
 
@rogerS

Een nocd geval is zeker geen grijs stukje juriidisch gebied, is een ontoelaatbaar gewijzigde stukje door buitenstaanders gewijzigde software om iets te laten werken buiten de normale manier om. je omzijlt hiermee een vorm van productbeveiliging.
Daarom is het op zeker illlegaal en duidelijk volgens de regels op helpmij niet mag.
Nog simpeler kan ik het niet verwoorden
 
Laatst bewerkt:
@Jackall. Laatste vraag en dan laat ik dit rusten. Waar staat in het Nederlands recht dat ik in de gegeven context van een eerlijk aangeschaft product, dit niet mag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan