Probleempjes
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2008
Hoi!
Aangezien je nu GTA 2 gratis kan downloaden (legaal!) dacht ik, ik ga het erop wagen. nu weet ik natuurlijk nog hoe het spelen was. dus ik denk.. ik probeer het toch. Nu was het klaar met downloaden, ik unrar het bestandje, (avast zegt niks. dus geen virus
) doe natuurlijk eerst het instellen van gta 2, waardoor Xp eerst zei " Grand Theft Auto 2 has a known compatibility issue with this version of Windows. " Dus ik drukte op " Continue " waardoor het gewoon opende.. na het configureren van het spel druk ik op GTA 2 waardoor het spel moet starten. Ik kreeg helaas direct de melding dat het spel niet meer werkte en afgesloten moest worden (in vista deed het spel het zeflde toen was de melding gewoon App.Crash), Ik vervolgens het spel in " Compactibility mode " in Win 95 modus met 265 kleuren en 16 bit. Maar dat werkte ook niet..
Weet iemand hier een oplossing voor? Als het er niet is.. dan zal ik maar beginnen aan gta san andreas ofzo
Aangezien je nu GTA 2 gratis kan downloaden (legaal!) dacht ik, ik ga het erop wagen. nu weet ik natuurlijk nog hoe het spelen was. dus ik denk.. ik probeer het toch. Nu was het klaar met downloaden, ik unrar het bestandje, (avast zegt niks. dus geen virus

Weet iemand hier een oplossing voor? Als het er niet is.. dan zal ik maar beginnen aan gta san andreas ofzo