gta3 cars

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ovarmars

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
Berichten
153
hoe moet je in gta3 gedownloade autos in het spel zetten??
 
Heb je het als volgens de handleiding geprobeerd die er waarschijnlijk bij zit? Kijk anders eens op de site waar je de auto's vandaan hebt of je daar wat kunt vinden.
 
dat stond er niet bij


Geplaatst door megabit
Heb je het als volgens de handleiding geprobeerd die er waarschijnlijk bij zit? Kijk anders eens op de site waar je de auto's vandaan hebt of je daar wat kunt vinden.
:confused:
 
Je kunt natuurlijk ook die mod installer gebruiken, maar als je meer auto's wilt veranderen kan dat problemen geven

Ik ben de laatste tijd niet meer zoveel bezig met gta3 (meer met vice city). maar volgens mij moet het zo:

Ten eerste moet je zorgen dat je de bestanden van gta3 als back-up hebt. Is niet nodig als je de instalcd’s hebt, maar met illegale versies kan het wel handig zijn. In het gta3 is het wel mogelijk om nieuwe auto’s in het spel te zetten (maar dit is nogal ingewikkeld), het is makkelijker om bestaande auto’s te vervangen. Je hebt eigenlijk maar 1 tooltje hiervoor nodig en dat is imged http://gta3.gamigo.de/download.php?do=download&id=460 .
Nu werkt het als volgt:
1. Als het goed is dan heb je in ieder geval 2 bestanden gedownload als auto namelijk een .dff bestand en een .txd bestand
2. Als dit niet zo is dan werkt dit allemaal niet.
3. Open met imged het bestand gta3.img in de map models van de installmap van GTA 3 (zorg wel dat alle bestanden niet –alleen lezen zijn)
4. Zoek naar de auto die je wilt vervangen. Ik neem als voorbeeld even de cheetah.
5. Selecteer cheetah.dff in de lijst en verwijder die. Noem nu het .dff bestand van de auto die je hebt gedownload, cheetah.dff.
6. Voeg dan met imged het bestand (cheetah.dff) toe aan de lijst. Door de add functie van het programma. (ff zoeken in de menu’s)
7. Sluit nu imged weer.
8. Open nu weer met imged het bestand txd.img die ook in de models map staat van gta3.
9. Doe nu hetzelfde als bij stap 5 en 6 maar ipv van cheetah.dff neem je cheetah.txd (dus ook het hernoemen van het bestand)
10. Sluit nu het programma weer en de auto die je hebt gedownload is nu de cheetah geworden.

Ik hoop dat je het kunt volgen anders hoor ik het wel.

Mocht er bij het bestand ook een readme zitten met handling.cfg, default.ide of carcols.dat opties moet je maar even reageren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan