Gta3-Sayonara Salvatore

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy12

Banned
Lid geworden
8 dec 2004
Hallo allemaal,

Ik ben bij GTA3 bij de missie: Sayonara Salvatore
in Stauton Island
maar ik weet niet echt hoe die missie gaat,
als ik die missie ga doen dan rij ik naar Portland en dan moet ik naar zo'n gekleurd stipje rijden, maar dan ben ik daar heel vlak bij in de buurt en dan staat er zo'n tekst in me beeld zo van dat die gangsters me voor de gek hebbe gehoude ofzo dan moet ik weer terug rijden ergens heen maar ik weet niet waar heen er staat dan ook geen stipje in me beeld waar ik moet zijn..
WIE KAN MIJ HELPEN?
(P.S. ik speel GTA3 op de pc)

Randy.

Als het goed is krijg je een bericht van die wijf(dochter) dat het een val is.

Je moet dan naar dat haven gaan( bij de grote brug is een haven, bij zo'n tunnel als het goed is).

Nee, er staat alleen dat van die mafia's, maar welke haven bedoel je is die haven in portland of in die andere land

Randy.

Je zit toch nog steeds op de eerste eiland. Of heb je de tweede eiland al vrijgespeeld.

Als je nog op de eerste eiland zit is de laatste level daar(voordat je naar de tweede eiland gaat) dat je iets moet ophalen. Een pakket ofzo dat bij de pizzeria ligt?

Je krijgt dan op je pieper een waarschuwing dat het een val is. Er komt dan een oranje stip op je kaart te staan. Deze ligt bij een kleine plekje waar een paar steigers liggen in het water met een boot.

Ik heb de missie al uitgespeelt ;)
Ik ben nu bij een best moeilijke missie
ik zit nu al in de 2de level ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan