GTA3, wel installeren, maar niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

krabat

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Berichten
202
Wie kan mij helpen met een probleem met GTA3? Ik heb GTA geinstalleerd (zonder problemen met de installatie cd), maar vervolgens kan ik het spel niet opstarten (m.b.v. de "play" cd). Ik krijg een klein logo te zien van de makers van het spel en vervolgens verdwijnt alles weer. Wie heeft een medicijn tegen mijn verveling! Thanks!!
 
Klinkt als een niet originele CD, klopt dit?
 
Het is een originele cd, dat is net het vreemde. Een crack heb ik dus niet nodig (lol).
 
ik heb dat ook gehad met een spel bleek dat ik een verouderde direktX versie op mijn pc had staan.

Ik draaide toen nog op windows 98 bij het verwijderen van dat spel werd ook de direkt x beschadigd en had ik de hele pc in de soep dus kijk uit met zomaar verwijderen van het spel.

je kunt proberen een nieuwere versie van direkt x te downloaden als je nog niet met xp werkt teninste
 
Ik werk met windows xp, en ik heb verder geen nieuwe videokaart geinstalleerd of dergelijke. Ik heb na het verwijderen van GTA3 inderdaad problemen gekregen met mijn pc. Ik heb windows weer opnieuw geinstalleerd en blijf met hetzelde probleem zitten. De foutmelding die hij geeft is de volgende:
unhandled exception: c0000005
at address: 6d3347c

Weet iemand wat dit betekend?

Dank, krabat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan