gta4 kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

musii42

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2009
Kijk ik heb gta4 orgineel gekocht €45 maar die wil ik doorbranden hoe moet ik dat doen ik heb dvd speler met alles .:thumb:

Dat is idd niet mogelijk. Er zit een beveileging op waardoor dat niet kan.
Dat is ook illigaal
Misschien kan een mod deze topic sluiten

Het kan wel, in princiepe, maar de kopie zal niet gaan werken. Dat is inderdaad vanwege de beveiliging.

Dat is idd niet mogelijk. Er zit een beveileging op waardoor dat niet kan.
Dat is ook illigaal
Misschien kan een mod deze topic sluiten

Puur een vraag, waarom wil je altijd meteen een topic gesloten hebben als het woord illegaal er in tevoorschijn komt? Wellicht wil de topic starter nog even vragen waarom het illegaal is, of dat er mss een legale oplossing is?

Puur een vraag, waarom wil je altijd meteen een topic gesloten hebben als het woord illegaal er in tevoorschijn komt? Wellicht wil de topic starter nog even vragen waarom het illegaal is, of dat er mss een legale oplossing is?

Omdat het niet mag, maar dit is helemaal niet illegaal branden voor eigen gebruik, de beveiliging omzeilen wel. Maar daarom vraagt de ts als je de dvd wel kan branden!

Er is een manier maar je moet er wel wat van kennen er zullen dan wel een heleboel extras niet van werken.

Kijk ik heb gta4 orgineel gekocht €45 maar die wil ik doorbranden hoe moet ik dat doen ik heb dvd speler met alles .:thumb:

Er is een manier om door de beveiliging heen te komen... maar dat is illegaal.

Beveiliging omzeilen is niet legaal.

Aangezien het niet legaal kan zet ik er voor de zekerheid een slot op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan