GTA4 voor de PC bevestigt door Rockstar!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat maakt niet uit. Het verbaast me dat ie dit jaar nog komt eigenlijk.

Ik ga em denk ik wel kopen, voornamelijk omdat ik de multiplayer interessant vindt.

Heb em ook al voor de PS3, maar ach.... :D

Ik gok zo een beetje als Call of Duty 4, net zoiets. Laten we het hopen, anders moet ik upgraden van videokaart.

Hmm.. Net zoals CoD 4? Hopelijk toch iets lichter.. anders moet ik over een tijdje toch nog nieuwe videokaart scoren.. CoD 4 loopt zonder lagg met aantal medium en aantal low :(

ik verwacht zelf voor een nieuwe game dat de eisen toch wel hoger als cod4 liggen

want zo hoog zijn die niet
'Minimale Systeem eisen'

CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz of AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor of een 1.8Ghz Dual Core Processor of beter ondersteund.
RAM: 512MB RAM (768MB voor Windows Vista)
Hardeschijf: 8GB vrije ruimte op de hardeschijf.
Video kaart: NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 of beter of ATI(R) Radeon(R) 9800Pro of beter dan dat.

'Aanbevolen Systeem eisen'

CPU: 2.4 GHz dual core of beter is aanbevolen.
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is aanbevolen.
Video kaart: 3.0 Shader Support aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter of ATI Radeon X1800 of beter.

ik verwacht zelf voor een nieuwe game dat de eisen toch wel hoger als cod4 liggen

want zo hoog zijn die niet
'Minimale Systeem eisen'

CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz of AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor of een 1.8Ghz Dual Core Processor of beter ondersteund.
RAM: 512MB RAM (768MB voor Windows Vista)
Video kaart: NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 of beter of ATI(R) Radeon(R) 9800Pro of beter dan dat.

'Aanbevolen Systeem eisen'

CPU: 2.4 GHz dual core of beter is aanbevolen.
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is aanbevolen.
Video kaart: 3.0 Shader Support aanbevolen. Nvidia Geforce 7800 of beter of ATI Radeon X1800 of beter.

Dat is toch wel wat ik heb en ik draai CoD 4 op medium en low zoals ik al zei.. maar als ik dit zo zie kan mijn dualcore 1,8 ghz 8600GS laptop em ook nog wel een beetje draaien (LAN PARTY @ MY SCHOOL ) ghehehehehe :D

Kan niet wachten tot ie op de PC uitkomt!! Keb de gta delen altijd op de pc gespeeld, en voor mij hoort gta wel een beetje op de pc thuis. Jammer dat sinds gta3 de pc-versies altijd even op zich lieten wachten, terwijl de reeks toch op de pc begonnen is. Weliswaar voor de 3D graphics, maar toch...
GTA4 is vet!

Ik ook. En wat ik geweldig blijf vinden aan GTA dat je het zo makkelijk kan modden

ben allen bang dat het weer op de vorige verzie's gaat lijken.
ook wel op ps3 gespeeld en de details zijn veel beter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan