GTAIV schok probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

viletung

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
Hallo allemaal,

Ik heb nu mijn nieuwe PC

i5 760 @ 2,8
4GB DDR3 1333mhz
GTX460 1GB

En als ik nu GTAIV wil spelen dan lijkt het net alsof hij steeds weer een stukje van de weg/map laadt, dus dan geef ik gas, en dan staat het scherm stil en dan naar een paar seconden gaat ie weer verder... erg vervelend.

Nou vroeg ik mij af: Kan dit aan de legaliteit van het spel liggen? Of is mijn PC niet goed genoeg?

Alvast bedankt!

P.S. dit is niet het "dronken" probleem (lijkt mij)

"Kan dit aan de legaliteit van het spel liggen?"

Heb je het spel legaal?
Hoe hoog heb je de instellingen staan?
Overal de nieuwste driver van geinstalleerd?

Heb alles op al op allerlaagste staan, behalve de resolutie, die staat op 1440x900...

En nee is niet legaal. Wou graag even weten of het een mooi spel was en dan ga ik hem kopen :D

Kopen zou ik zeker doen!
De online functie is superstrak!

anyway: -klik- tis wel engels , als je geen engels kan moet je het ff zeggen vertalen we het ff ( of je gebruikt google translator)

En nee is niet legaal. Wou graag even weten of het een mooi spel was en dan ga ik hem kopen :D

Dat is het antwoord op je vraag. Heb het probleem zelf ook gehad. Andere gedownload, en die werkte wel prima. Overigens.. Koop 't spel gewoon. Zoals hier boven al gezegt was is de online functie erg leuk. (Overigens, raad ik je het ook aan om het spel na het kopen, volledig te patchen.)

Ok, bedankt iedereen, zal ff kijken waar die het goedkoopst is, dan haal ik hem gewoon! Heb ooit ook eens op mijn laptop geprobeerd, geen last van lag, maar daar zag het er niet uit (laptop specs niet goed genoeg) en downloaden, tja, (ik weet niet of dit woord gezegd mag worden), goede torrents kan ik ook niet vinden!

Maar iig super bedankt! Ik heb het inmiddels gedeletet (wat een woord xD)

Moet trouwens wel melden dat de Autorun vage tekens had... haha

Laatst bewerkt:
Episodes from liberty city

Ik raad aan om GTA IV:EFLC te kopen. Dat zijn 2 spellen die zich in de zelfde stad van IV afspelen, het is maar 20 euri en zeker beter dan IV. Ik spreek uit ervaring aangezien ik hem zelf ook heb. IV heb ik ook maar deze is niet nodig om EFLC te spelen.
Laat me nog weten wat je beslissing is!

Je kan hem ook downloaden, en er een patch voor zoeken(zo heb ik die schokken opgelost) en kon hem normaal spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan