GTX 660 vs GTX 760

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentabee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
De GTX 660 is nu in de aanbieding voor 175 zal ik die kopen of zal ik wachten op de GTX 760 (of als die te duur is 750 ti) ?

wat raden jullie me aan?

Moeilijk te zeggen. de lagere 7xx kaarten zijn gewoon 6xx kaarten met sneller geheugen en wat meer clocksnelheid. De technologie is niet anders! Hangt dus een beetje af van de concurrentie en nvidia's marketing plan of de prijs beter of slechter is.

ik heb gewacht en gisteren zijn de specs uitgelekt en volgens mij is het het wachten waard nu alleen nog ff wachten tot dinsdag want dan word die officieel aangekondigd.

Tuurlijk moet je wachten, veel duurder zal die niet zijn, 760 zal net als de 660 ergens in de 200 liggen (denk aan 250-270)
Maar dan heb je wel een betere kaart, die nieuw en wat meer futureproof is, want de 660 is "al" een jaar oud.

msi GTX 660 koste sinds 2 maanden geleden 175 hoor! niet de prijs die jij noemt.

Ik bedoelde de 760 als die uitkomt, dat die de zelfde prijs zal hebben als de 660 toen die nieuw uitkwam...

Maar dan heb je wel een betere kaart, die nieuw en wat meer futureproof is, want de 660 is "al" een jaar oud.

En dat is dus onzin, want de lagere 7xx is exact dezelfde chip als de 6xx, maar alleen wat overclocked en ander geheugen. Voor de rest is het gewoon marketing en niets anders.

En dat is dus onzin, want de lagere 7xx is exact dezelfde chip als de 6xx, maar alleen wat overclocked en ander geheugen. Voor de rest is het gewoon marketing en niets anders.

Als de 760 in benchmarks bij BF3 op Ultra toch bijna 70 fps meer heeft zegt dat genoeg, en vergelijk de 3DMark scores eens. Het is toch daadwerkelijk een betere kaart, geen wereldverschil, maar wel beter,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan