gtx 680 zo snel mogelijk kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurensv99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Hallo mensen
ik heb mijn videokaarten verkocht en ik wou graag een 680 kopen.
nu ging ik vandaag met me vader naar azerty en die was helaas dicht.
nu staat er wel op hun site dat als je vandaag besteld morgen in huis is. www.azerty.nl
klopt dat ook tijdens deze kerst dagen?
het gaat me om deze kaart http://azerty.nl/0-4360-496876/evga-geforce-gtx-680-.html
weet iemand anders nog winkels waar ik hem zo snel mogelijk kan halen? ik woon in de buurt van dalfsen.
mvg laurens

Lijkt mij logisch dat je een dag voor kerst niet de volgende dag meer kan laten leveren, niemand in die branch en ook de bezorgers werken niet tijdens de kerstdagen.
En nu zo rond deze tijd dat je hier je vraag plaatst ben je ook nooit meer op tijd bij een pc boer bij jou in de buurt.
Althans de kans van slagen lijkt mij nihil

Laatst bewerkt:
volgens mycom kun je em 28 December verwachten als je em daar besteld...
klikerdeklik je kan em ook in hoofddorp afhalen maar das wel een stukkie rijden xD

ik denk dat ik donderdag dan naar azerty ga om daar mijn kaart op te halen..
iniedergeval bedankt.

Alternate was anders vandaag gewoon open maar die zit helemaal in Ridderkerk. En ja, ik heb familie in de omgeving van Dalfsen dus ik weet dat dat een rot eind rijden is, dat is nu niet meer te doen (Alternate is al dicht om 16.00 uur). Vreemd dat Azerty niet open is, willen die lui daar niets verdienen?

idd ik stond ook wel even te kijken toen ik zag dat ze dicht waren...
het is toch geen feestdag?
maarja gezellige feestdagen dus die kaart kan wel wachten tot donderdag.

Volgens mij is Azerty altijd op maandag gesloten. Veel winkels gaan maandag later open, eerder dicht, hebben een middagpauze of zijn gehele dag gesloten. Dat doen ze vaak als compensatie voor de zaterdag die ze open zijn en soms ook de zondag. Wel raar, maar dit is naar mijn weten alleen in Nederland zo... in andere landen zijn de openingstijden vaak veel ruimer, is mijn ervaring.

idd dat zag ik helaas te laat...
wel raar aangezien maandag geen feestdag is...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan