GTX 760 vs GTX 680 vs GTX 590 vs GTX 670 vs HD 7950

Status
Niet open voor verdere reacties.

mb1234

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2013
hallo

zoals de titel al zegt, zit ik te twijfelen uit een van deze videokaarten,
de GTX 590 is als wat ouder maar zou die nu nog meekunnen?
battlefield, warrock, gta, fifa 14 enz...

of eventueel andere kaarten rond hetzelfde bedrag.

met vriendelijke groet,

Wat is die pricerange dan? Anders wordt het moeilijk gericht zoeken. De 7950 is overigens vervangen door de 270x volgens mij

Hey Hey,

Je zou het beste kunnen gaan voor de GTX680, omdat deze nog relatief nieuw is en een stuk beter is dan de GTX760
en kwa stoorverbruik is de GTX680 2x zo zuinig als de GTX590.
Verder over de AMD HD7950 heb ik geen verstand.
Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen.

Groetjes, Jay

Laatst bewerkt:
In die pricerange zou ik sowieso kijken naar de nieuwe r9 280x of de oude 7970ge voor AMD. De 280x zit in de 770 range van performance voor redelijk wat games. Een 680 in de pricerange moet je echt geluk hebben die te kunnen vinden. Die zit namelijk eerder richting de 400

bedankt voor jullie reacties, ik kan de 680 tweedehands krijgen, of is dat niet betrouwbaar een tweedehands videokaart?

Heel erg afhankelijk van wie en waarom. Is er nog garantie en de originele aankoopbon. Naaste familie of goede vrienden heb ik wel eens gedaan. Anders zou ik er niet zo snel aan beginnen. Je weet nooit of ze dat ding te ver hebben overclocked of overvolt. Dan ben je het geld vaak gewoon kwijt.

ja ik zit ook al te twijfelen, staat op marktplaats voor 225, maar je weet natuurlijk maar nooit.
dan denk ik liever een betrouwbare tweaker(;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan