GTX770 2GB of GTX760 4GB?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SwintonNL

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2013
GTX770 2GB of GTX760 4GB?

Welke kan ik het beste pakken?
De ene zegt weer dat 4GB overkill is en de andere zegt weer dat het nodig is.

---
SwintonNL

Voor de huidige games is de 2GB genoeg, dus dan de GTX770.

Echter: de signalen over de nieuwste games laten zien dat de nog uit te komen games veel meer geheugen gaan vragen voor voluit te draaien. Daarentegen zal een gtx760 de spellen nooit kunnen maxen dus de GTX770 is denk ik de beste keuze ;)

ik zou voor de r9 280x gaan zoals k1pje al zegt 2gb is genoeg voor nu, maar later niet meer 3gb is wat meer future proef

in de titel staat GTX 760 4 gb en daarna zeg je GTX 770 4 GB is dit een fout of??? want een gtx 770 4gb kost al zo'n 330,- en daarvoor kan je een gtx 780 kopen

Nee, de titel is goed.
Ik vroeg eerst of ik een 770 2GB of een 760 4GB zal kopen.

Ik kan ergens anders een 770 4gb goedkoper krijgen.
En het is erg moeilijk voor mij om een 280x te kopen want ik vind AMD niet meer echt bepaalt fijn.

Als je de gtx 770 4 gb goedkoper kan krijgen dan is dat het beste wat je kan doen.

niemand kan voorspellen hoelang je precies met hardware gaat doen helaas. Je kunt enkel op dit moment het beste kopen wat je portemonnee nu toelaat. De 4GB variant is in ieder geval wat beter voor de games die uit gaan komen in de nabije toekomst ;)

:/

Ik koop die GTX770 namelijk bij Coolblue Tweedekans waardoor het goedkoper is.
Maar een 4GB variant is een stuk duurder.

En een R9 280x 3GB is weer €166
en een 7970 3GB is €146

Maar het probleem is dus dat ik AMD echt vervelend vind aangezien ik gebruik wil maken van shadowplay en amd een nogal een slechte namaak heeft.
Plus dat AMD veel luidruchtiger is.

misschien dat het handig is voor je om op tweakers te kijken bij vraag en aanbod daar verkopen ze ook tweedehands componenten ----> link

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan