guestbook op eigen pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

solange

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
Berichten
68
Hallo,

Ik heb al een tijdje een website waarin ik via Bravenet een guestbook heb. Dat werkt perfect, behalve dat de bezoeker telkens verhuist naar de site van Bravenet om te lezen of iets nieuws te melden. Voor die site vind ik het niet zo erg...
Maar nu heb ik een tweede site gemaakt met wat muziek van mezelf op om aan vrienden en zo te laten horen en daar had ik ook graag een guestbook, maar wel eentje die op dezelfde pagina blijft. Ik bedoel : zo in de stijl van wat je op myspace.com vindt. Daar krijgt de bezoeker de kans om een reactie te geven en die reacties blijven zichtbaar op de pagina zelf.

Weet iemand hoe ik zoiets zelf kan doen ? Of bestaan er free scripts die deze mogelijkheid bieden ? Ben gisteren gaan kijken bij tboek.nl maar daar wip je ook naar een andere pagina.

Alvast heel hartelijk dank voor alle tips !
groetjes,
Solange
 
oei...dat klinkt me niet bekend in de oren ;-) Ik ben namelijk op leek op gebied van die dingen. Mijn site is in frontpage gemaakt en dat is redelijk gelukt, ik slaag er ook in om een html code ergens te plakken...maar voor de rest....
Ik zal eens eerst googlen op de twee voorstellen die je deed en dan bekijk ik het wel.

Bedankt en groetjes,
Solange
 
Hallo,
Ik heb wat dingen opgezocht en het probleem kunnen oplossen met zo'n iframe.

Bedankt voor de tip !
groetjes,
solange
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan