guitar hero wii

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Berichten
351
ey all,
ik wil graag gh kopen, en heb hem ergens erg goedkoop gevonden; maar die persoon heeft de gitaar er niet meer bij. dus vroeg ik me af, of je gh ook zonder die gitaar kan spelen? hij kan het zelf niet proberen (zn wii is stuk), maar ik weet wel zeker dat het een echte is. iemand?
 
Lijkt me niet aangezien Guitar Hero met een aparte controller wordt geleverd.
 
daarom vraag ik het ook ;) maar op de xbox kon het in ieder geval, dat heb ik vaak zat gedaan bij de gameshandel in de stad hier (nedgame!)... dus d8 ik, misschien kan het ook wel met de wii :D
 
er komt wel een losse gitaar voor de wii maar geloof dat hij er nog niet is. Zie bij bol dat hij de 29e van deze maand leverbaar is. Kost alleen wel bijna 70!! euro. Kan je dus net zo goed het spel en het gitaar kopen. Heb mijn guitar hero voor mijn wii bij bart smit besteld, was ik 98euro kwijt inclusief verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
dat vind ik dus nogal veel voor een spel -_- daarom koop ik via marktplaats e.d., maar deze vent had dus geen gitaar, die ik ook niet los wil kopen (want hij is dus erg duur). daarom vroeg ik dus of het ook zonder kan, anders doe ik het niet. is er niemand die hier ervaring mee heeft?
 
Zonder gitaar heb je niks aan het spel. En aangezien het spel vrij nieuw is zal je het niet veel goedkoper op marktplaats aantreffen...Spel is ondanks de forse prijs het geld dubbel en dwaars waard:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan