Gun Sounds

Status
Niet open voor verdere reacties.

stienoo

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Je hebt het filmpje Call of Duty 4 Gun Sounds! waarschijnlijk wel al gezien, en ik zou graag ook eens proberen zo een filmpje te maken, maar ik heb de benodigde softwere niet om dat te doen.
Weet iemand met welk programma ik het best kleine filmpjes of geluiden zou kunnen opnemen van zo'n geluiden en met welk programma het mogelijk is al die geluiden/filmpjes af te spelen.

Ik zou het graag met filpjes doen (dat je kan selecteren welk filmpje je kan zien) maar als ik het met geluiden zou kunnen doen vind ik het ook al goed.

Ok, en om het te mixen? (dat is namelijk het belangrijkste) ik kan ook als ik wil xfire gebruiken voor filmpjes.

zelf vind ik Fraps echt heel gemakkelijk te bedienen, en de resultaten zijn prima.

en om de zaak te editen zou ik windows movie maker gebruiken, (dit zit gewoon in je windows installatie, dus daar ben je al klaar mee dan).
weet dat veel mensen movie maker waardeloos vinden, maar ik heb er een meest mooie filmpjes mee geedit, en ook dit progamma is echt heel gebruik vriendelijk.

probeer maar eens, je zal zien dat je zulke filmpjes ermee kunt maken.

over dat cod filmpje trouwens, denk niet dat de maker de sounds erbij heeft gestopt, maar dat dit de echte sounds zijn die bij de beelden horen. denk dat hij t gewoon heel knap ge edit heeft. zal dagen hebben gekost, zoniet een week of meer, om dat filmpje te maken. kost veel tijd, maar dan heb je ook wat moois gemaakt!

succes,

leon

Ik zou ook de echte beelden gebruiken, maar ik moet dus minstens 1 beeld lijn hebben en 2-5 muziek lijntjes (en ik zie niet hoe je die extra muzieklijntjes in windows movie krijgt?!)

nee, dat gaat inderdaad niet in movie maker.
daarin heb je maar 2 sound tracks, eentje voor de sounds die bij de film zelf horen en eentje voor de sounds die je wilt toevoegen.
vrees dat wanneer je echt met meer tracks wilt werken je zult moeten denken aan 'echte' movie editors.
misschien is Blender iets voor je, het is gratis!!!! en, t heeft een heel uitgebreid forum waar je echt heel veel hulp kan krijgen. en mocht Blender toch niet dat bieden wat je nodig hebt, wat me sterk lijkt, maar goed. dan kunnen ze je daar verder helpen, dat is zeker, ze zijn daar zeer gebruiksvriendelijk. gewoon even googelen naar Blender.
(het is een gratis progamma dat voor en door de community gemaakt wordt).

succes,

leon

Blender is van originene nederlands, (het is in oorsprong gemaakt door 1 nederlandse vent), daarna is het uitgebouwd door de community. dus, je kan zeker nl handleidingen vinden, en waarschijnlijk ook wel een nl forum. even googelen.
Blenderen leer je niet in een paar uurtjes hoor, misschien had ik je daar even voor moeten waarschuwen. maar, als je er eenmaal mee uit de voeten kan, dan heb je ook een waanzinnig model/movie/editor program.

succes,
leon

Ok, ik ga wat proberen, ik heb gezien dat je er ook spelletjes mee kan maken :D

zeker weten en hele mooie zelfs, Blender is een alround model, movie, editor, game editor program!

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan