[gunbound] Het spel werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

greendaffodil

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Goedemiddag!

Ik heb gunbound geïnstalleerd, maar het werkt helaas niet. Hopelijk kan iemand mij helpen. Mijn computer is een Targa Ultra AN64 4800+ DC met het besturingssysteem Vista. Als ik het spel opstart, krijg ik het volgende bericht:

Berichtcode: 310
No 3D videocard found or low video driver version.
Please try again after installing the latest Video card Driver.

Als ik in apparaatbeheer kijk, staan er 4 uitroeptekentjes. Onder beeldschermadapters bij standaard-VGA grafische adapter. Onder overige apparaten bij multimediacontroller, multimedia-videocontroller en videocontroller.
Die drivers mis ik dus denk ik.

Hieronder staat nog wat informatie over mijn computer. Ik weet niet of deze informatie zal helpen; ik heb niet zo veel verstand van computers.

AMD Athlon64TM X2 4800+ Dual core processor
Mainboard: ASUS MB M2N-TE Socket M2 ATX, Full ATX PCI/PCI-E-Board met nVidia NForce4 Chipset, Hypertransport 1.000
ATI X1700 Targa edition GDDR3, HDCP, 256 MB geheugen
Wireless LAN: USB WLAN Stick. Gigabit LAN
Seagate 500 GB HD SATA, 7.200 p/min., 8 MB Cache
ADI 1988: 8-Kanaals high Definition Audio
1.024 MB Werkgeheugen Dual channel DDR2 667

Voeding: 350W Passive Power Controll
CPU: AMD Athlon 64 X2 4800+ Socket AM2
CPU-Cooler: ArcticCooling Alpine 64
VGA: ATI X1700 TARGA EDITION DDR3 2x DVI-I (met adapter: DVI-VGA, DVI-HDMI/alleen Video) HDCP- Support, 256MB

Ik heb wel al het bericht 'Nieuwste drivers ATI/nVidia hier snel te vinden' gelezen. Maar ik weet niet of dit van mij op toepassing is, omdat de drivers die ik opnoemde niet bij mij geïnstalleerd zijn.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan