GZMRT.dll niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pako0702

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Graag jullie hulp. Bij het opstarten van Windows XP prof, krijg ik de melding C:\windows\system32\gzmrt.dll niet gevonden. Opvolgend werkt alles wel, doch traag. Diverse antispyware er op los gelaten, doch geen resultaat. Het volgende logje via Hijackthis;

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Pako0702,

HijackThis-logjes worden hier op Helpmij niet meer gecontroleerd. Je kunt je logje plaatsen op Nucia. Eerst gratis registreren, dan de informatie bovenaan de sectie goed doorlezen, en vervolgens je logje plaatsen. Daarna word je daar verder geholpen. Succes. :)

Nucia

Bedankt voorje reactie. Ik heb dat logfilltje op beiden geplaatst, dus ook op NUCIA. Nogmaals dak voorje reactie.

Hoi Pako0702,

HijackThis-logjes worden hier op Helpmij niet meer gecontroleerd. Je kunt je logje plaatsen op Nucia. Eerst gratis registreren, dan de informatie bovenaan de sectie goed doorlezen, en vervolgens je logje plaatsen. Daarna word je daar verder geholpen. Succes. :)

GZMRT.dll

Hallo Marco,
Bij het opstarten van windows verschijnt er een scherm met die mededeling. Tevens bemerk ik dat de pc trager wordt. Heb ook al CCcleaner gedraaid, doch zonder resultaat mbt de melding C:\windows\system32\gzmrt.dll Kan niet worden gevonden.

Ik wacht nog af op Nucia en mijn logfile aldaar die ik heb geplaatst.

Vriendelijk bedankt voor je sugestie.

Gr.
Paul
Als het nog niet werkt, probeer dit :

Ik weet niet hoe erg de error is, of je er iets van merkt of niet..

Download combofix via deze link
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/Beta/ComboFix.exe

Laat het draaien, maar blijf van de schermpjes af, behalve als er iets gevraagd word natuurlijk

Veel geluk :thumb::thumb:

Marco

Geen probleem,
Probeer graag te helpen...

Dan is de kans ook groter dat als ik problemen heb, ook geholpen word :)

Veel geluk !

/\/\ A R C O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan