• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Haalbaarheid draaitabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronbb2

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2015
Berichten
96
Goedendag allen,

Vandaag ben ik bezit geweest om te proberen mijn huidige puntensysteem, die aan als kanten kraakt, om te zetten in een draaitabel. Maar hier komt best wel wat bij kijken. Mijn kennis is beperkt maar ik wil het zeker leren. Ik vraag mij echter af wat de haalbaarheid is.

Onderstaande een link van mijn huidige puntensysteem.

http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=00939872858886788213

Dit systeem wil ik dus in 1 of meerdere draaitabellen zetten. Mijn systeem is opgezet in twee helften. De linkerheft is de data per gekozen wedstrijd. De linker helft zijn de totalen van een seizoen.

Mijn doel is om middels slicers een tegenstander te kiezen en dan via draaitabellen de informatie van die wedstrijd zichtbaar te krijgrn.

Een aantal gegevens die zeker terug moeten komen zijn:

- Uitslag van de wedstrijd
- behaalde punten per speler
- hoevaak 60,70,80 etc gegooid (darten)
- hoevaak de uitgooien
- geschiedenis van de tegenstander( hoeveel punten hebben we de vorige keren tegen ze gehaald)

Al met al een heel project en het liefst zit ik met draaitabellen en slicers zo dicht mogelijk bij de huidige opzet.

Kunnen jullie mij aangeven of zoiets überhaupt mogelijk is met excel? En weke weg ik moet inslaan?

Ik weet dat ik best veel vraag. Maar het zou geweldig zijn als iemand kan aangeven wat de haalbaarheid is van mijn project. Het huidige systeem is te chaotisch.

Bij voorbaat dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan