Haalt de onderstaande VBA code gegevens uit de huidige week?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmnijssen

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2008
Hallo,

In mijn VBA staat de onderstaande regel, het betreft een koppeling met een SQL database, echter lijkt het erop dat er data wordt opgehaald van de huidige week, maar ik moet de data hebben van de week ervoor, klopt het dat de fout in de onderstaande regel zit?

sqlQry = "SELECT DISTINCT CONCAT(ActivityGroup.Number,'. ',ActivityGroup.Name) as groep, Activity.Name, Activity.Id FROM WorkHour INNER JOIN Activity ON Activity.Id = WorkHour.ActivityId INNER JOIN ActivityGroup ON Activity.ActivityGroupId = ActivityGroup.Id WHERE WorkHour.BusinessId = " & BusinessId & " AND DATEPART(wk, HourDate) = " & Range("C2") + 1 & " AND YEAR(HourDate) = " & Range("C1") & " order by Groep, Activity.Name"

Ik hoor het graag!

Lastig te zeggen maar dit zou je kunnen proberen

Code:
sqlQry = "SELECT DISTINCT CONCAT(ActivityGroup.Number,'. ',ActivityGroup.Name) as groep, Activity.Name, Activity.Id FROM WorkHour INNER JOIN Activity ON Activity.Id = WorkHour.ActivityId INNER JOIN ActivityGroup ON Activity.ActivityGroupId = ActivityGroup.Id WHERE WorkHour.BusinessId = " & BusinessId & " AND DATEPART(wk, HourDate) = " & Range("C2")  & " AND YEAR(HourDate) = " & Range("C1") & " order by Groep, Activity.Name"

Als we niet weten wat er in C1 en C2 staat is dat niet te zeggen. Het is trouwens moeilijk testen (voor jou) als je niet kunt beoordelen of de uitkomst klopt.
Ik ben ook benieuwd of het rond jaarovergangen gaat werken.

Ik zou het helemaal omgooien en de verbinding leggen met Power Query...
Get data --> from sql server database

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan