Haat aan dubbel friss

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zakchips

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2010
Hallo
Ik heb laatst dubbel friss over mijn laptop gemorst. Nu heb ik twee problemen. 1. Mijn toetsen plakken van de onderkant, en ik durf de toetsen er niet af te halen(veel mensen zeggen dat het kan) maar wat is het beste? 2. Mijn cd station lade gaat niet meer open, en als hij een keer open gaat als ik druk, gaat hij amper nog dicht(alleen als ik hem met de hand heel lang vasthoud.

Someone to help?

Alvast bedankt:(

dus nu weet je dat je niet moet eten en drinken bij je pc en laptop
je kan de knoppen er zo af wippen ,wel even een schemaatje maken op papier waar ze gezeten hebben
cd/dvd drive voorzichtig met een doekje schoon maken:o

Zou je me kunnen uitleggen hoe dat toetsen eruit halen moet? Ik heb btw een eMachines D620. En hoe bedoel je cd station schoonmaken?

Je zou ook, mits dat kan met jou toetsenboard, het toetsenboard los kunnen schroeven en het gedeelte met de toetsen een wasbeurt geven in de vaatwasser.

Daarna wel eerst goed laten drogen!

Edit: ik sliep toen ik deze reactie typte... Laptop... (slaps self...)

Laatst bewerkt:
hooi!!!!:D
ja het is gelukt via een tutorial op youtube over mijn laptop hoe ik het toetsenbord eruit kan halen en te wassen, het is me gelukt vanochtend en me toetsenbord plakt niet meer maar nu gaan alleen me cd station niet meer open... Kan iemand me daarmee helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan