habbo doet het niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelwenteltevel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
hey,
habbo doet het niet, ik werk met firefox en heb het ook al met chrome en safari geprobeerd, hij blijft bij de laatste 10% ongeveer stil staan en gaat dan niet meer verder, hiervoor bleef hij helemaal wit, ik heb hem zover gekregen door shockwave&flashplayer opnieuw te installeren, dat heb ik dus al gedaan, iemand een oplossing?

hey,
habbo doet het niet, ik werk met firefox en heb het ook al met chrome en safari geprobeerd, hij blijft bij de laatste 10% ongeveer stil staan en gaat dan niet meer verder, hiervoor bleef hij helemaal wit, ik heb hem zover gekregen door shockwave&flashplayer opnieuw te installeren, dat heb ik dus al gedaan, iemand een oplossing?

fock habbo dat spel wil je toch niet spelen xD maarkijk eens of je echt ALLES 100% hebt geéínstaleerd van het prog wat je nodig hebt,je kan ook nog altijd een mailtje naar de support sturen die helpen je in 3 werk dagen (bij mij 5 want ik stuurde een bericht in he weekend)

mocht dit helpen (is namelijk al een jaar geleden zie ik net) geef dan ff reactie terug a.u.b danku :D :rolleyes::rolleyes:

1 oplossing: Geen habbo spelen ^^
Maargoed.
Ik zou inderdaad kijken of je alles hebt, maar als hij bij 10% hangt mist hij niks geloof ik....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan