Habbo Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kungfu

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2008
Berichten
136
Hallo Helpmijers,

Ik zit met er heel irritant hinderlijke probleem.

Ik log me in op Habbo Hotel. Dan gaat tie doorverbinden...., ik druk op Ga Naar Habbo Hotel. Dan laat hij erg lang. heel lang. dan staat er opeens

Oeps. 30 (#44721942)
Het hotel heeft op dit moment een technisch probleem. De gegevens van de foutmelding zijn voor verder onderzoek naar het technische team gestuurd.

Please re-open hotel to continue. We are sorry for the inconvenience.
Naar Habbo Hotel ..


Dat staat er! terwijl iedereen gewoon op Habbo kan! Ik heb Adobe Flash Player ( dus daar kan het niet aan liggen.. en Shockwave ook niet..

Ik internet gewoon met de explorer en kan geen andere browser zijn want ik heb onvoldoende schijfruimte (heb ook een vraag daarover gesteld) dus daarover geen commentaar dus ik wil gewoon op explorer habbo (althans mijn familie dan)

Ik heb habbo ook gemaild ze zouden binnen 3 werkdagen mijn vraag beantwoorden maar daar is niks van gekomen (erg slordig werk hoor)

Kunnen jullie dit voor mij uitvogelen! Ik wil habbo spelen op mijn computer dus alsjeblieft kunnen jullie ook een oplossing vinden want dat doet habbo in iedegeval niet
Doeg,
Ps: Ik ga nu van de comp af dus ik zie het morgen allemaal wel :)

- kungfu
 
Laatst bewerkt:
Meestal is het gewoon een kwestie van geduld hebben.

Je kan dit ook proberen:
- Nieuwste updates voor je browser installeren
- Nieuwste updates voor FlashPlayer en dat soort
- Nieuwste updates voor je hele pc

- Een andere browser proberen (mogenlijk FireFox)

- Bekijk de foutmelding in de helpdesk van Habbo of Googled even

Veel Succes
 
Hallo Helpmijers,

Ik zit met er heel irritant hinderlijke probleem.

Ik log me in op Habbo Hotel. Dan gaat tie doorverbinden...., ik druk op Ga Naar Habbo Hotel. Dan laat hij erg lang. heel lang. dan staat er opeens

Oeps. 30 (#44721942)
Het hotel heeft op dit moment een technisch probleem. De gegevens van de foutmelding zijn voor verder onderzoek naar het technische team gestuurd.

Please re-open hotel to continue. We are sorry for the inconvenience.
Naar Habbo Hotel ..


Dat staat er! terwijl iedereen gewoon op Habbo kan! Ik heb Adobe Flash Player ( dus daar kan het niet aan liggen.. en Shockwave ook niet..

Ik internet gewoon met de explorer en kan geen andere browser zijn want ik heb onvoldoende schijfruimte (heb ook een vraag daarover gesteld) dus daarover geen commentaar dus ik wil gewoon op explorer habbo (althans mijn familie dan)

Ik heb habbo ook gemaild ze zouden binnen 3 werkdagen mijn vraag beantwoorden maar daar is niks van gekomen (erg slordig werk hoor)

Kunnen jullie dit voor mij uitvogelen! Ik wil habbo spelen op mijn computer dus alsjeblieft kunnen jullie ook een oplossing vinden want dat doet habbo in iedegeval niet
Doeg,
Ps: Ik ga nu van de comp af dus ik zie het morgen allemaal wel :)

- kungfu

Ik heb dit ook een tijdje gehad.
inderdaad heel erg irritant dat ze niet terug mailen want ik had ook gemaild en ik kreeg maar niks terug.
Ik heb het probleem opgelost door gewoon een tijdje geen habbo te spelen...
Toen ik later een week of 3 daarna het ging proberen deed hij het weer...
 
Hallo Helpmijers,

Ik zit met er heel irritant hinderlijke probleem.

Ik log me in op Habbo Hotel. Dan gaat tie doorverbinden...., ik druk op Ga Naar Habbo Hotel. Dan laat hij erg lang. heel lang. dan staat er opeens

Oeps. 30 (#44721942)
Het hotel heeft op dit moment een technisch probleem. De gegevens van de foutmelding zijn voor verder onderzoek naar het technische team gestuurd.

Please re-open hotel to continue. We are sorry for the inconvenience.
Naar Habbo Hotel ..


Dat staat er! terwijl iedereen gewoon op Habbo kan! Ik heb Adobe Flash Player ( dus daar kan het niet aan liggen.. en Shockwave ook niet..

Ik internet gewoon met de explorer en kan geen andere browser zijn want ik heb onvoldoende schijfruimte (heb ook een vraag daarover gesteld) dus daarover geen commentaar dus ik wil gewoon op explorer habbo (althans mijn familie dan)

Ik heb habbo ook gemaild ze zouden binnen 3 werkdagen mijn vraag beantwoorden maar daar is niks van gekomen (erg slordig werk hoor)

Kunnen jullie dit voor mij uitvogelen! Ik wil habbo spelen op mijn computer dus alsjeblieft kunnen jullie ook een oplossing vinden want dat doet habbo in iedegeval niet
Doeg,
Ps: Ik ga nu van de comp af dus ik zie het morgen allemaal wel :)

- kungfu

je moet dan meschien proberen een andere expoler gebruiken
gloed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan