Habbo op ps3??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laurensv99

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Hoi ik heb een probleem ik speel graag habbo (een Onlain game) nu heb ik een ps3 slim gekocht omdat ik dacht dat je Daar ook habbo op kon spelen maar ALS ik naar de website ga krijg ik de melding: onvoldoende ruimte beschikbaar. Maar het gekke is nu dat het wel op mn iPod werkt(met zon mini processor !) .kan iemand mij uitleggen hoe dit komt? En is er een oplossing voor? Komt het omdat het een slim is? Want bij andere doet habbo het wel! Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Mischien kan processor van je PS3 het niet aan.. Of je hebt geen java ofso..

Hoi ik heb een probleem ik speel graag habbo (een Onlain game) nu heb ik een ps3 slim gekocht omdat ik dacht dat je Daar ook habbo op kon spelen maar ALS ik naar de website ga krijg ik de melding: onvoldoende ruimte beschikbaar. Maar het gekke is nu dat het wel op mn iPod werkt(met zon mini processor !) .kan iemand mij uitleggen hoe dit komt? En is er een oplossing voor? Komt het omdat het een slim is? Want bij andere doet habbo het wel! Alvast bedankt!

Net als met je IPOD kan je de echte game ook niet in. Ik weet niet dit probleem maar als je homepage het doet. En je drukt op: "Ga Naar Het Hotel " Kom je op een scherm waar staat dat Adobe Flash Player nodig is om de game te spelen. En gezien Adobe Flash Player niet te krijgen is op de PS3 kan het niet.

Je hebt Adobe Flash player nodig!
op de ipod en playstation 3 heb je dit niet!

Hallo, je reageert in een topic van 2010. nu stoppen met oude topics omhoog kicken!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan