Habbo Retro Client Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freezehotel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2013
Hallo, ik heb een probleem. Ik had de hele nacht gezocht naar een Habbo retro; Heb alles goed gezet. En nu open ik XAMPP, phoenixemulator 3.7.1. Ik ga online. Hij laadt en 5 seconden na dat client openstaat verwijst hij naar een pagina waar staat:

OBJECT NIET GEVONDEN

Alsjeblieft help me!!!!

Laatst bewerkt:
Volgensmij mogen wij je daar niet mee helpen. Omdat een habbo retro natuurlijk illegaal is.
Sorry.

Niet toegestaan, dus een slotje
1.13 Het is niet toegestaan de Website of op de Website aanwezige Content, informatie of diensten te wijzigen, kopiëren, distribueren, aan het publiek bekend te maken, over te brengen, uit te zenden, te vertonen, presenteren, reproduceren, publiceren, in licentie te geven, er afgeleide werken van te creëren, er hyperlinks naar te creëren, te deeplinken, downloaden, scrapen, framen, over te dragen, te verkopen of op enige andere wijze te gebruiken of exploiteren. Alle intellectuele eigendomsrechten van Habbo NL en Gelieerde Ondernemingen en die van personen die content aanleveren voor de Website zijn volledig voorbehouden. Indien je méér wil weten over het gebruik van de Website of daarop geplaatste Content, of over een mogelijke licentie voor het reproduceren of hyperlinken naar de Website of daarop geplaatste Content, stuur ons dan een e-mail.
https://help.habbo.nl/entries/20213383-Algemene-voorwaarden-Habbo-nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan