Habbo Retro, Wie Kan Helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

HabboRetroV64

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
Ik heb 100x geprobeert om een habbo retro te maken. Het lukt niet. Dus vraag ik een paar mensen om me te helpen. Ik wil graag een habbo retro maken. Maar wie kan dat doen voor mij. Ik wil graag een habbo retro nieuwste versie. En het hotel moet heten: Zabbo Hotel.

Als je het voor me hebt gemaakt of wil je em helpen stuur een email naar *knip* geen mail adres plaatsen

Laatst bewerkt door een moderator:
hallo,,
ik maak ook een habbo retro... op de volgende manier:
maak een website aan op bijv. webs.com daarna maak je de loader op habboloader.com (spaans) dat doe je als volgt:
je klikt op crea tu loader en dan zie je boven in ''engels'' staan... klik daarop! anders worden je hotel navigator - standaard kamernamen spaans dat moet dus niet... vul dan alles in maar let op het IP adres wat daar staat klopt niet... dat is een voorbeeld... voor IP adres ga je naar illegaaltje.nl klik boven in op gratis / turotials en zoek dan in de website een turotial van victor IP adres pakken lees die door... daar kun je je IP adres vinden...! ga dan weer verder met de loader maken en vul alles in... LET OP!!!: vul bij port in 90 (werkt als beste!!!) klik dan op loader aanmaken (dat staat er in engels) dan kun je kiezen uit: een logo waar je op moet klikken zodat die het hotel in full screen opent of gewoon een loader op je website... met alles van je website eromheen zichtbaar! kopieër die code en ga dan naar webs.com maak een content box aan en klik boven in op html... dan plak je de code van de loader of loader button druk op save en tadaaa... daar staat hij op je website(alleen zichtbaar als je op publisch klikt en vervolgens op view... ) als je dat hebt gedaan zul je zien dat als je een account wilt aanmaken dat het niet lukt!!! daarvoor moet je nog het volgende doen: debbo downloaden (kan alleen worden geopend als je winrar hebt die pakt het bestand uit!) je kunt ook blauwe dinsdag downloaden (ook winrar nodig) blauwe dinsdag is beter!!! dus mijn voorkeur gaat naar blauwe dinsdag!!!
heb je een van die servers dan kom je er zelf wel uit; want je moet eerst wat instellen!!! je kunt gerust op alles klikken maar LET OP... klok pas als laatste op welkomst wizzard; want daar moet je de server aanmaken; dan staat ie al online en dan klopt er helemaal niks van de instellingen! let op als je de port invult maak er 90 van! zoals je de loader hebt ingesteld! je moet goed kijken waar je overal de port moet instellen!!! zet ze allemaal op 90!!!
meer info nodig? zet bij reactie!!!

Henkjan, die informatie is complet zinloos, die werkt niet.

-back to topic.
Het maken van een Habbo Retro verschilt heel erg tussen alle hotels.
WAt voor retro wil je maken? V26 of v60+?

1 oude topic omhoog kicken wordt niet gewaardeerd.
2 Habbo retro is niet toegestaan
3 slotje.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan