habbo retro

Status
Niet open voor verdere reacties.

LissyLol

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2011
Ik was een habbo retro aan het maken. (oude versie) Ik heb het eerst gewoon gedaan op localhost. Daar kreeg ik wel zoo'n originele website die ze heel lang geleden ook op habbo hadden. Alleen als ik klik op ga naar het hotel krijg ik het hotel hij laadt maar dan druk ik op registreren en dan doet hij het niet meer zegt hij dat er iets met de server is. Ik heb debbo v.4

p.s. is het nou legaal of niet? Er stond ergens anders dat het wel legaal is. Op debbo v3.5 staat het ook dat het legaal is zolang je niets van habbo steeld of kopieerd. (zoiets)
Maar op sommige site's staat er dat het illegaal is (zoals op zikle). :shocked:

Ik denk dat je jezelf al antwoord geeft hier.
dat het legaal is zolang je niets van habbo steeld of kopieerd.
Je wilt een oude habbo versie gebruiken,, wie heeft deze versie gemaakt? Nou, ik denk habbo.
Dusja, het kan zijn dat je hem van een website hebt gedownload, maar hoe komt daarop?
Ik neem aan dat het gestolen is ;)
Dus nee,het is niet legaal.

@BleutoothUSB maar habbo heeft nu beta versie hoor! en v3.5 en v4 zijn oude versies dus het is niet meer gestolen want habbo heeft nu wss v25 ofzoiets

Lissylol,
Download eens Hamachi en maak een netwerk aan
Plaats die in je instellingen op die site + die poort wat je zelf koos op Debbo.
Meer info op Google of Ragezone

Als je dat doet moet je dan ook een site maken met hamachi? Dat vind ik niet zo leuk want dan spelen minder mensen het ook ;p.
Mijn vader zij ook een keer dat hamachi niet zo veilig was. (is dat zo o nie?)
Ik heb het al 2x gedowload maar 2x ook weer weggegooit xD

Ik heb ook een filmpje ervan gemaakt kijk snel op:
http://www.youtube.com/watch?v=Bddc31bioII

Help me plzzzzzzzzzz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan