Hack maken voor game:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

duindorp

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Hallo,

ik wil een hack gaan maken voor een online game wat ik vaak speel.
Dan moet je denken aan chams of boxes enz.....
Maar het probleem is ik doe dit totaal voor het eerst.
En nu is mij vraag kan iemand mij helpen met deze codes en progameertaal?
Een link van een site is ook goed want ik heb heel google en diverse sites afgezocht maar ik vond niks:( .

mtvg, anthony:)

Sarcasme Mik? :p

Anyway hack maken doe je niet zo even 1-2-3 en de zomervakantie is al bijna voorbij :cool:

ja ik weet dat je het niet zo een twee drie maakt maar ik heb er alletijd voor dus vindt het wel een mooie uitdaging.

Maar ik heb codes nodig en een nederlandse site want ik ben niet zo goed in me engels :$

ja ik weet dat je het niet zo een twee drie maakt maar ik heb er alletijd voor dus vindt het wel een mooie uitdaging.

Maar ik heb codes nodig en een nederlandse site want ik ben niet zo goed in me engels :$
Zonder Engelse kennis lukt niets in de IT-wereld,dus daar zou ik me maar eerst eens op concentreren.

me engels is wel zo danig geod om te kunnen programeren maar niet om hele verhalen door te lezen want ik snap het dan wel maar ik vindt nederland handiger

dus kom maar op :$

Neem eens een kijkje op http://www.cheatengine.org/ (forum), wellicht word je daar iets wijzer.

hehe dat is precies wat je nodig hebt meer niet. Cod_Nl heb je daar een account?

Je moet leren hoe ASM werkt, en dan kan je met CE wel de memory edditte. Op het forum kan je veel dingen zien. Verder kan je ook nog met packets wat knuttseleen.

Goole translaotr voor nl tekst

Laatst bewerkt:
Naast het feit dat dit illegaal is en we je dus eigenlijk niet eens mogen helpen is het belangrijk om even te kijken wat voor game het betreft. Als het namelijk een browsergame is kun je nu wel stoppen, want die kun je niet hacken zonder de hele server zelf te hacken en dat heeft niks meer met een gamehack te maken en als iemand daarachter komt zit je diep in de problemen.

Voor client-based games kijk je simpelweg aan tegen het reverse-engineeren van een misschien wel miljoenen regels lang programma, dat kost je hoogstens een eeuwigheid, mits je al een ontzettend goede programmeur bent.

Hoeveel programma's heb je zelf al geschreven?

het spel heet combat arms.
Ik heb zelf een klein simpel 2d spelletje gemaakt maar dat was met software neit met programeren daarom is het totaal nieuw voor me :$

Combat arms is heel simpel te hacken, je moet even een hackshield bypass maken, waar je wel wat info voor nodig hebt, er zijn niet veel mensen. Ik kan je wel helpen, maar ik zeg niks. Het duurde een poos voordat ik er een had.

En daarna kan je met CE de functies vinden, zoals windspeed, etc, zodat je een aim kan maken op iemands hoofd. Je kan ook all je enmies rood makend at je ze altjid kunt zien etc.

CE al the awy.

Kan je het me asjeblieft uitleggen hoe ik zo een bypas moet maken enz want ik wil het egt leren

alfast bedankt

een Bypass maken is niet 1,2,3..... Je moet precies kijken hoe hackshield werkt, en dan iets verzinnen.

Ik ga je niet uitleggen wat je moet doen, ik zeg alleen hoe je iets zal kunnen vinden. Probeer te kijken naar de ASM van de CA .exe en hoe hackshield start, er zijn wel dingen op het internet te vinden.

EDIT: het is moeilijk, moeilijker dan normale dinge. Je moet goed zijn in ASM en in C.

Omdat er neit veel mensen een full bypass hebben dat je CE in game kunt runnen, mensen verkopen hem voor 15 euro. Ik heb je uitgelegd wat je meot doen, als je het nu al niet begrijpt dan kan je beter stoppen.

ik snap het wel ik heb ook al de programeer coders voor het menu maar ik vond het moeielijk om een bypass te maken

Om te kunnen reverse engineering heb je een disassembler nodig en een redelijke kennis van assembly. Game Deception is een forum waar je hier veel informatie over kan vinden. Stel geen voor de hand liggende vragen, 'beggers' worden hier zonder pardon gebanned.

Duce met reverse engenerinng en dissambling ben je er nog niet je moet natuurlijk ook de bypass maken en je moet eerst volledig voleerd c++ progameur zijn zodat je direct x kan gaan leren om bodes en dat soort dingen te maken.

Dus forget het gewoon, en die codes waar jij het over hebt is gewoon bull****. Codes van anders gebruiken is **** en ik durf er om te weddend dat je net verdr dAn hello world met c/c++!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan