hacken

Status
Niet open voor verdere reacties.

yavar

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2005
hoi

ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraag
kan iemand mij leren msn hacken want ik ben het nu egt zat elke keer als ik een e-mail adress voor me zelf maak dan word ik door iemand gehackt ik ben ongeveer 7 keer gehackd ik weet egt niet meer wat ik moet doen kan iemand mij helpen ????

alvast bedankt

dan doe je iets niet goed met je msn, e-mail aders. Gebruik je niet toevallig 7x hetzelfde passwoord dat iemand weet. :confused:

nee ik gebruik steed een ander w8twoord het is egt lastig dat ik elk kerr gehackt word :(

hacken leren we niemand ;) neit dat ik het kan maar als ik het kon dan liet ik het je echt niet weten.

Dat ligt nogal voor de hand lijkt mij. Vind jij het leuk om gehackt te worden? Uit je antwoorden maak ik op van niet.....
Waarom zouden leden van Helpmij anderen leren hacken dan?
Kijk, je zal best lastig gevallen worden en dat nemen dan ook maar aan maar zeker weten doen we het niet.
Dus om te voorkomen dat er weer iemand bijkomt die gaat hacken gaan wij hier niet op in!

Zou je dit programma eens willen installeren en laten scannen en zeggen wat hij allemaal vindt?

James:)

Misschien heb je een voor de hand liggend antwoord op je geheime vraag...en is dat de reden dat je hotmail "gehackt" wordt ;)

Leren hacken doen we hier niet. Zelfs als we het zouden kunnen, kreeg je die informatie niet. Het is tegen de huisregels en bovendien strafbaar.

Wat er met MSN en hotmail en dergelijke vaak gebeurt is dat je een geheime vraag opgeeft met een simpel antwoord. Iemand die jou een beetje kent kan dan bijvoorbeeld raden wat de naam van je huisdier is.

Maar heb je nou dat programma gedraaid?:p
Wie weet heb je een vette keylogger op je systeem en dan kan jij nog 1000 wachtwoorden aanmaken:p

Laatst bewerkt:
Geplaatst door James007
Maar heb je nou dat programma gedraaid?:p
Wie weet heb je een vette keylogger op je systeem en dan kan jij nog 1000 wachtwoorden aanmaken:p

Houston (en James), hier spreek XP_PC :).

Zo op het eerste gezicht is er geen sprake van een keylogger. Die tool van jou snap ik niet helemaal ben ik bang?

Als je het prog opstart staat er bij voorbaat al "possible spring key-loggers detected". Wanneer je op SCAN klikt of op allow/disallow lijkt er niets te gebeuren.

Enige tips?

De eerste keer dat je het gebruikt moet je toch eerst op scan klikken, als je het daarna nog eens start staat er idd bovenaan "possible spying keyloggers detected", maar komt er helemaal niks in dat lijstje? Vind ik persoonlijk best wel raar...:confused:

Heb je ooit via msn of via mail een .EXE toegestuurd gekregen van iemand? Iets onschuldigs? Een computergrapje ofzo?

Zet eens een firewall op je computer...
Je kan er hier eentje downloaden.

Nu zal de firewall voor alle programma's die op het internet willen toestemming vragen of jij dat wel wil.

Bij bekende programma's zoals internet explorer klik je natuurlijk op "YES" en vink je het vakje aan dat je altijd wil dat die actie gebeurd. Ken je een proces dat op het internet wil NIET, dan klik je op "NO". Het aanvinkvakje hoeft niet aangezien er ook wel onbekende windowsprocessen zijn. In dat geval even vragen:)

De eerste keer dat je het gebruikt moet je toch eerst op scan klikken, als je het daarna nog eens start staat er idd bovenaan "possible spying keyloggers detected", maar komt er helemaal niks in dat lijstje? Vind ik persoonlijk best wel raar...:confused:

Heb je ooit via msn of via mail een .EXE toegestuurd gekregen van iemand? Iets onschuldigs? Een computergrapje ofzo?

Zet eens een firewall op je computer...
Je kan er hier eentje downloaden.

Nu zal de firewall voor alle programma's die op het internet willen toestemming vragen of jij dat wel wil.

Bij bekende programma's zoals internet explorer klik je natuurlijk op "YES" en vink je het vakje aan dat je altijd wil dat die actie gebeurd. Ken je een proces dat op het internet wil NIET, dan klik je op "NO". Het aanvinkvakje hoeft niet aangezien er ook wel onbekende windowsprocessen zijn. In dat geval even vragen:)

Bedankt... maar het is allang opgelost: NIEUWE EMAIL ACC :(
en BTW toen wist ik niet dat hacken illegaal was, anders had ik nooit zo'n topic gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan