hacker in mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
heb per toeval hotmail trojan gold opengedaan die ik per mail had gekregen nu heb ik maar 3 partities in plaats van 5 .
mijn 2hd word niet herkend ,norton vind ook niets
bestaat er geen remover voor deze trojan
of hoe krijg ik mijn 2 harde schijf terug

Je kunt een andere virusscanner proberen ( bv McAffee ).. of je schijfen formateren.. dan heb je ze zeker terug..

Zpidey

heb via kazaa anti-trojan gedownload probleem is nu opgelost had 3 trojans raar dat nav 2003 ze niet onderschept heeft en een klein progje wel is goeg om te weten he
toch bedankt voor de reackties

ibiza,

Leer dit even:
Als je een mailtje in hotmail wil openen, dan moet je de bijlage eerst op je harde schijf zetten (bv op je buroblad). Rechtsklik daarna op het bestand en kies voor scannen met Norton. En dan pas kun je het bestand openen. Want de eerste trojan kwam waarschijnlijk door de autoprotect, heeft daarna je Norton onbruikbaak gemaakt waardoor je nog meer trojans binnen kon krijgen. De trojan was dus blijkbeer ook door de virus scan van hotmail (mcafee) erdoorheen geglipt.
Ik weet ook niet of je Norton nu in orde is. Daarom is het misschien wel een goed idee om Norton te verwijderen en opnieuw te installeren voor alle zekerheid om er zeker van te zijn dat alles goed werkt.
Trouwens even een ander vraagje: welke 3 trojans waren er gevonden?

Laatst bewerkt:
Welke anti-trojan heb je via Kazzaa gebruikt en zou je kunnen aanraden?
Ik gebruik The Cleaner, ben ervan overtuigd dat ik een trojan heb, maar The Cleaner (met laatste update) vindt niets. Ook Panda anti-virus, laatste versie ontdekt niets.

anti-trojan 5.5 built 408
kreeg er ook een serienummer dan kan je updaten

mijne norton 2003 haalde er die trojans niet uit uit
en anti-trojan wel

Kan ik niet zeggen. Anti-trojan niet behoorlijk kunnen installeren, na update crashte computer ieder keer door Zone-alarm.
Voor Saldos: zie ook op helpmij.nl bij virus>geïnfecteerd (urleraar)
Heb in "verzonden items.dbx" een heleboel hackerbenamingen teruggevonden.
Hadden er blijkbaar ook voor gezorgd dat er geen kopie van verzonden mail meer werd bewaard op mijn computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan