Hacker op MSN ? :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Ja, het spijt me, alweer een topic over beveiliging...

Nou, een paar uur geleden voegde iemand me toe.
Hij bleek dus iemand te kennen die ik ken.
En waar ik woonde.
Ik vroeg dus waar hij mijn msn van had.
En hij zei dat hij een programma had, hij kan alles zien bij iemand in de msnlijst.
Dus wie je op msn hebt met wie je praat en waarover.
Kan dit? Hij deed trouwens de cam aan en het is niet iemand die een grap met me zit uit te halen die ik ken want ik ken diegene helemaal niet.
Ik heb hem geblokt en verwijderd.
Omijngod ik ben zo onbezorgd :(, ik ben hiervoor mijn bed uitgekropen omdat ik lig te piekeren, ik wil namelijk niet dat mijn privacy geschonden wordt ofzo, of dat iemand met me meeleest. Hij praatte geen nederlands maar 'onze' moedertaal, dus ik kan het gesprekje hier niet plaatsen..

Kan dit allemaal?

Alvast bedankt!!

er bestaan heel veel hacks voor msn.. dit zou mogenlijk kunnen zijn, maar ik denk niet dat het in dit geval om zo'n hack gaat,
als jij een berichtje op een gastenboek of form achterlaat, of simpelweg bij het bezoeken van een website laat jij een IP achter, hieraan kan iedereen zo zien in welk dorp jij woont.
je moet er maar vanuit gaan dat hij wat zit te bluffen, en anders moet je maar dreigen met aangifte.

Ja, het spijt me, alweer een topic over beveiliging...

En hij zei dat hij een programma had, hij kan alles zien bij iemand in de msnlijst.
Dus wie je op msn hebt met wie je praat en waarover.
Kan dit?

Kan dit allemaal?

Alvast bedankt!!

Nee, heel simpel gezegd.. Niet met een msn "Hack"..

Wil hij dat soort dingen willen zien moet ie al een keylogger o.i.d. op je systeem hebben geplaatst. En tenzij je bestanden van hem geaccepteerd hebt en geopend hebt en geen virus beveiliging hebt, is die kans heel klein.

Bedankt voor de reacties!

Ik heb niks van hem geaccepteerd, hij heeft ook niets gestuurd ofzo.

Vraag is opgelost. =)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan