Beste Helpmij.nl leden,
Ik ben sinds kort Global moderator op een sportforum. Helaas zijn er afgelopen weken van mijn mede global moderator post gedeleted op zijn account. Sommige leden verdenken hem, terwijl ik weet en meedere dat hij het 100% gelijk heeft. Daarom wil ik u twee vragen stellen. Een persoon die beschuldigd heb met deze bewijzen(?):
Zijn deze dingen die deze jongenman zegt waar? Of zijn het allemaal leugens.
Verder vroeg die global mod op mij dit te posten:
Zal iemand ons kunnen helpen?
MVG Dashley T
Ik ben sinds kort Global moderator op een sportforum. Helaas zijn er afgelopen weken van mijn mede global moderator post gedeleted op zijn account. Sommige leden verdenken hem, terwijl ik weet en meedere dat hij het 100% gelijk heeft. Daarom wil ik u twee vragen stellen. Een persoon die beschuldigd heb met deze bewijzen(?):
Door webyield Ip Search kwam ik meteen op dee 2 antwoorden
85.195.119.14 is found in Germany
85.195.123.22 is found in Germany
Door de geavanceerde zoeker kwam ik dan te weten dat dit een IP-adres is van Anonymous
Anonymous is een proxyserver en slaagt alles op van de laatste 48 uur
Gratis gebruikers staan dus helemaal proxy
Met het omzetten van het ipadres kwam ik dus meteen op dit uit.
Time user connect to Ip Ip van die jongen [Wanadoo ADSL ]
Zijn deze dingen die deze jongenman zegt waar? Of zijn het allemaal leugens.
Verder vroeg die global mod op mij dit te posten:
Hallo,
Ik ben al een tijdje moderator op een sportforum op internet. Maar pas geleden zijn er heel veel posts verwijderd via mijn account, maar dat terwijl ik het zeker weten niet heb gedaan.
Later bleek volgens sommige mensen, die zeggen dat ze veel van computers afweten, dat het om een proxy ging dat op mijn school was gebruikt. Dus ze verdachten mij er van, maar ik heb het dus helemaal niet gedaan.
Het gaat om de volgende ip's die via mijn account zijn gaan deleten op het forum.
85.195.119.22
85.195.119.14
85.195.123.22
Weet iemand hoe ik kan bewijzen dat ik het NIET heb gedaan? Want ik word nu dus vals beschuldigd van deleten van heel veel posts via een proxy.
Met vriendelijke groet,
Jerry
Zal iemand ons kunnen helpen?
MVG Dashley T