hackers

• Onderwerp starter Onderwerp starter taki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

taki

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
hoi hoi,

ik ben nieuw hier omdat ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik ben gehackt in mijn hotmail(s) en iemand anders gebruikt nu mijn account en doet zich voor als mij. De personen in kwestie merken dat ik het niet ben door de vragen die worden gesteld en hoe er wordt geantwoord, maar toch lijkt deze persoon wel heel erg veel van mij te weten. Erg prive zaken. ik heb nu een ip adres gekregen van waar de persoon mails verstuurd. ik ben bang dat er spyware op mijn pc zit, of via mijn router of weet ik eigenlijk allemaal niet wat er kan. ik ben totaal niet thuis in deze dingen. ik wordt hier wel erg bang van. ook voor mijn naaste omgeving. waarom doet deze persoon dat en wat wil hij of zij daarmee bereiken. in een schermfoto van msn hotmail was de foto te zien van een zeer goede bekende die de foto net een paar dagen had. hij beweert nu dat ook zijn hotmail is gehackt en de foto van zijn scherm gestolen. heb ik hem vals beschuldigd, dan bied ik uiteraard meteen mijn excuses aan. maar hoe kan ik controleren of hij het wel of niet is.
als iemand mij kan helpen heel graag.

alvast bedankt.
taki:confused:

Hiervoor dient je geheime vraag, zodat als iemand anders jouw wachtwoord weet en je account misbruikt, jij met behulp van je geheime vraag een nieuw wachtwoord aan kan maken.

Anders zou je even op hotmail.com moeten kijken hoe je misbruik van je account kunt melden zodat een van de beheerders jou kan helpen je account terug te krijgen.

Ik denk persoonlijk niet dat je gehackt bent maar dat iemand je wachtwoord weet of via via wist.Hotmail kraken lukt je niet zomaar even.
Wat voor ip-adres heb je gekregen ? Er zijn meerdere oplossingen voor dit probleem dus maak je daar geen zorgen over.

Ja, als je bijvoorbeeld bij geheime vraag je gebroote datum hebt gekozen, kan iemand heel makkelijk je wachtwoord wijzigen. Dan kiezen zij gewoon voor wachtwoord wijzigen en vullen dan je geboorte datum in.

Zeker als het waarschijnlijk een bekende van je is weet deze dit waarschijnlijk wel. Of het stond misschien op je hyves :P

Of je pc formateren het kan zijn dat er een virus op je pc zit die emails verstuurd open ze dan ook niet

hotmail

ja ik ben ook erg bang dat de persoon in kwestie dicht bij me staat, en notoire leugenaar speelt. het is heel beangstigend zo. het antwoord van de geheime vraag had ik al zo veranderd dat ik bijna dacht dat niemand kon weten. omdat ik 3 x een aanvraag had voor een ander wachtwoord in mijn andere hotmailbox denk ik dat de persoon idd 2 wachtwoorden had en de meest interessantste eruit heeft gepikt en naar eigen belang zo heeft ingevuld. er zijn TE veel toevalligheden.
Hoe kan ik eventueel dat ip adres controleren. Ik heb persoon in kwestie aangesproken en hij beweert dat die ook gepikt kan zijn, net als Zijn account. ik geloof dit gewoon niet.
maar wil wel weten waar de mail vandaan komt. moet ik provider bellen? fijn dat jullie zo snel meedenken.
alvast bedankt.

Om het ip adres vast te stellen kun je dit proberen:

Rechtsboven => ga naar "Instellingen" (naast Help)
Links het menu => kies "Post", is meestal al aangeklikt.
Kies dan "Weergave-instellingen voor e-mail"
Dan staat er ergens "Berichtkoppen", die staat op "Minimaal". Klik hier "Volledig" aan.
Ga nu terug naar het bericht dat je van de verzender hebt ontvangen.

Lukt dat ?

ip adres

ik heb het geprobeerd, maar ik krijg heel veel tekst en kan het ip adres niet vinden.
ik zal waarschijnlijk wat fout doen, want dit is voor mij abracadabra.:o

iedereen alvast fijne jaarwisseling.:thumb: en een geweldig 2010

Is het probleem opgelost of loop het nog steeds ?

hotmail

Hoi upidaisy,
t probleem loopt idd nog steeds. heb wel al een aantal dingen gevonden.
ik zal je als je het goed vindt via deze site een prive bericht sturen, met de ondervindingen.

alvast bedankt,:thumb:

Hoi upidaisy,
t probleem loopt idd nog steeds. heb wel al een aantal dingen gevonden.
ik zal je als je het goed vindt via deze site een prive bericht sturen, met de ondervindingen.

alvast bedankt,:thumb:

En daar is nou juist het forum voor, zodat anderen er ook iets aan hebben....

Hoi mrmusic en upsidaisy

mr music, je hebt gelijk, zal met alle plezier mijn bevindingen prijsgeven, maar de mogelijkheid dat ik op dit moment TE veel hier openbaar maak is even te groot.
als dit euvel uit de wereld is zal ik mijn verhaal met liefde en plezier hier uitgebreid prijsgeven.

upsidaisy,,
ik kom in een link voor een veillig wachtwoord voor een hotmail account.
klopt dat? ik heb al naar microsoft gemaild hierover een aantal weken geleden.

ik hoor het graag,

Taki

https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlmail&ct=eformts&scrx=1

(vereiste velden * )

Geef je Windows Live ID-aanmeldingsgegevens op
*Voor- en achternaam:

*Op welk e-mailadres wil je antwoord ontvangen?

*E-mailadres van het account waarover je een vraag hebt:

Geef zo veel mogelijk informatie over het probleem op zodat wij je beter kunnen helpen.

Dienst: Windows Live Hotmail

Type probleem:
*Selecteer een optieIk wil feedback geven over het nieuwe uiterlijk van Postvak IN Waarom ziet mijn Postvak IN van Hotmail er anders uit?Aanmelden en wachtwoordAanmelden en accountconfiguratieE-mail verzenden en ontvangenIk heb een vraag over een ander productAccount gesloten. Toegang geweigerdOntvangen bericht: Je browser moet worden bijgewerktIk kan de e-mail of bijlage niet openenI have a question about Windows Live Hotmail CalendarIk heb een vraag over Web Messenger via Windows Live HotmailIk heb een andere vraag of een ander probleem
*Geef voor een snelle oplossing zoveel details als mogelijk, zoals de datum en het tijdstip waarop het probleem is opgetreden, een beschrijving van wat je probeerde te doen, gedetailleerde stappen die je hebt doorlopen voordat het probleem ontstond en details over mogelijke foutmeldingen die je hebt ontvangen.

Frequentie van het probleem
Selecteer een optieAltijdVaakSomsZeldenEén keer
Wie is uw internetprovider?

Type internetverbinding:
Selecteer een optie28K-modem56K-modemISDNADSLKabelmodemMobiele/draadloze modemT1 of sneller, of bedrijfs-LANOverigIk weet het niet
Hebt u onlangs nieuwe software geïnstalleerd (als u Ja invult, graag meer gegevens invoeren in het bovenstaande tekstvak)?
Selecteer een optieJaNee
*Typ de tekens die u in de afbeelding ziet of de getallen die u in het geluidsfragment hoort. De tekens in de afbeelding zijn hoofdlettergevoelig.

Door de tekens uit een afbeelding of de getallen uit een geluidsfragment te typen, kan worden gecontroleerd of een persoon deze aanvraag maakt en niet een geautomatiseerd programma.

Als je deze informatie opgeeft, ga je ermee akkoord dat deze gegevens worden gebruikt in overeenstemming met de privacyverklaring van Ondersteuning. Privacyverklaring van MSN

Kies ik heb een andere vraag of probleem en vertel dan je hele verhaal nog eens.Normaal gesproken reageren ze vrij snel en is het binnen een week opgelost.

hoi upsidaisy,

ik heb zo uitgebreid mogelijk mijn verhaal verteld. bij microsoft. Ik heb ook het nummer van de vorige melding erbij gedaan.
Alsvast bedankt,

Taki

Laat even weten wat de uitkomst is,meestal mailen ze binnen een week de oplossing

hacker opgelost

Hoi upsidaisy en natuurlijk de rest.

het is opgelost, ik heb mijn account terug. :)
Na eerder naar microsoft te hebben gemaild, kreeg ik nu meteen een reaktie en werd mijn probleem serieus beantwoord. binnen een week heb ik mijn account terug gekregen.
Ik kon met gemak alle vragen beantwoorden die werden gesteld.
Je moet best veel weten, maar als het inderdaad je eigen account is, onthoud je dat wel.

mijn account bleek "gestolen"en ik heb via via ip adres kunnen achterhalen.
er stonden nog mailtjes in die door hem waren verstuurd. een ander alternatief email adres was ingevuld. ik heb dat meteen aangepast. Ik vertrouw de account nog steeds niet helemaal. maar ben blij dat ik er weer controle over heb.
er waren teveel toevalligheden voorgekomen op die site om de "dader"niet te kennen, maar daar heb je de account nog niet mee terug, want ontkennen.. dan kunnen ze.

Heel veel dank aan microsoft, en de snelle aktie.
misschien een goed idee voor microsoft, ik moest me laatst aanmelden op een site.
kreeg mijn wachtwoord bevestigd in mijn opgegeven email adres en mijn id via sms. dat is een goed vierkantscontrole.. tuurlijk in extreme gevallen kan dat ook fout gaan, maar vond het wel een goed gevoel.

nogmaals dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen, speciaal upsidaisy:thumb:

Mooi dat het gelukt is ! Proficiat,en nu goed opletten en je wachtwoord regelmatig wijzigen !!!

Have Fun.

Misschien is het iets voor Helpmij om een soort van FAQ te maken in de trend van:wat te doen bij hotmail hack (stap 1,2,3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan