Hakkelend en haperend geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mourri

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2009
Hoi allemaal

Bij het spelen van games en bij het luisteren naar gesproken tekst hakkelt het geluid. Ook muziek die ik download van internet wordt hortend en stotend ten gehore gebracht evenals filmpjes alle sites(youtube, videogoogle) Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Mijn geluidskaart is een realtek hd audio. Ik heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, herstart van de laptop en nog steeds hetzelfde, muis reageert ook haperend.

Wat zou de oplossing kunnen zijn?

Hallo

"Wat zou de oplossing kunnen zijn? "

Spyware , virussen , een te warme c.p.u. (terugklokken) , te veel residente prg's die op de achtergrond draaien zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn.

Peter

Hallo

"Wat zou de oplossing kunnen zijn? "

Spyware , virussen , een te warme c.p.u. (terugklokken) , te veel residente prg's die op de achtergrond draaien zouden mogelijke oorzaken kunnen zijn.

Peter

de helpers op hijackthis.nl de forum hebben mij geholpen met alle win32 trojans en virussen en noem maar op te verwijderen. hijackthis laten draaien, MBAM, combofix. prima gewerkt. Zij weten geen raad met het hakkelende en haperend geluid. je hoort van die windowsgeluiden tussen door. dus als je op msn bijvoorbeeld backspace drukt bij een gesprek terwijl er niks staat, dat soort geluid krijg je. tijdens het luisteren van muziek en noem maar op, films ook. de muis zelf hapert ook.

geluidsdriver 3 maal opnieuw verwijderd en geïnstalleerd, 3 maal herstart.

me cpu is maar 1.47 GHZ dus terugklokken is niet handig.

wat zijn residente prg's?

Ccleaner heeft ook veel 'rotzooi' opgeruimd.

al met al. veel gedaan de laatste 2 weken

Hallo

"wat zijn residente prg's?" ---> prg's die op de achtergrond draaien.

quote:
"mij geholpen met alle win32 trojans en virussen en noem maar op te verwijderen.en ...Ccleaner heeft ook veel 'rotzooi' opgeruimd."

Indien deze p.c. ooit korrekt "vlot" heeft gewerkt , zou ik persoonlijk de "snelle" oplossing verkiezen , en het o.s. opnieuw installeren.

Een virusscanner , en/of veilig surfgedrag kan/kon dit uiteraard ook voorkomen.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan